TRAILER | X360, PS3, PC Wednesday, July 11, 2012 | 11:35 PM

Black Ops 2 new trailer

Black Ops 2 new trailer

New trailer of Call of Duty: Black Ops 2 shows more of the plot and the Messiah of the 99%.

Eclipse Villain Trailer

All comments

Commented on 2012-07-12 01:42:28
Not even gonna bother.
Commented on 2012-07-12 02:18:56
A lot people just hate on COD far too mu— oh who am I kiddin', it looks like shit.
Commented on 2012-07-12 02:28:14
Sooooo what was the point of even commenting?
Commented on 2012-07-12 07:37:29 In reply to NiteX
Posted by NiteX
Sooooo what was the point of even commenting?
Soooo are you saying people should only post positive comments when commenting about something?
Commented on 2012-07-12 11:31:15 In reply to NiteX
Posted by NiteX
Sooooo what was the point of even commenting?
and the point of your comment would be.
Commented on 2012-07-12 12:20:35 In reply to omniscient
Posted by omniscient
and the point of your comment would be.
he's sensative, bless him. he did the same in the RE6 thread cos people where saying they didnt like the look of it...lol
Commented on 2012-07-12 16:31:08
This looks spectacular! Day one!
Commented on 2012-07-13 02:24:48 In reply to MorrisSchaeffer
Posted by MorrisSchaeffer
This looks spectacular! Day one!
HAHA! You're funny.
Commented on 2012-07-17 16:40:26 In reply to KORNdog
Posted by KORNdog
he's sensitive, bless him. he did the same in the RE6 thread cos people where saying they didn't like the look of it...lol
I'm boycotting this site if I'm no longer allowed to express my god given "opinion" (even if I may contradict myself :p)

THIS GAMES SUCKS! DAY 1 BUY! :D SUPER-ULTRA EDITION WITH LIVE 'NADE PRE-ORDER SP

About the game


What's up?
  • rayy
    rayy @GriftGFX: Downloading that now (2 minutes ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX At some point single button execution actually becomes convoluted. (51 minutes ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Rising Thunder needs to make throw and supers a button combo.. or give the option. My stick isn't an 8 button layout. (52 minutes ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Yes NASA :P (1 Hour ago)
  • b0vril
    b0vril and let's not forget the NASA spying revelations. (1 Hour ago)
  • Tiz
    Tiz @GriftGFX: I've been rolling my eyes at the sudden fear of privacy issues since the protests broke on Facebook, Google+ and Twitter etc. (3 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX And I dunno.. maybe read the TOS. (4 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood Turns out there was a mix up with the time for the live (different time zones). We'll be live with Andy tomorrow at 9 p.m. CET, most probably on PS4 this time. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Live cancelled, see news article for "info". (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Andy Tudor is a bit late so we'll have to wait a bit more. Sorry for the delay. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll be trying to play DiRT Rally live tonight at 9:45 CET. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood In just a few hours, at 3:00 CET, Bloodborne will get the Gamersyde treatment. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Harold live tomorrow evening, with Loris Malek and Olivier Derivière, only on Gamersyde. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Be there "tomorrow" morning at 8:01 am CET for our verdict on Sunset Overdrive and our direct feed videos. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories