XBOX Thursday, February 17, 2005 | 9:49 AM

26 screens for Moto GP 3

26 screens for Moto GP 3

Climax and THQ just released these 26 new images of Moto GP 3. Looks very nice, hopefully it will run at 60 fps without any slowdowns.

All comments

Commented on 2005-02-17 16:45:51
WOW! This game looks so much better now. I hope it will be released on time.
Commented on 2005-02-17 17:36:53
Translation pls * i understanded about 80%of this news:(
Commented on 2005-02-17 17:40:36
Yeah sorry, I was at the hospital all day and SnakeX who did the news does not speak english very well...
Commented on 2005-02-18 12:55:01
no problem,glad uu r out:)

About the game

What's up?
  • Moonwalker
    Moonwalker I really like how this video shows the very nice attention to detail in Watch_Dogs 2: [url] (1 minute ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX @alimokrane: Patches ARE normal... and GOOD... and your consoles are just shitty PCs :P (1 minute ago)
  • KORNdog
    KORNdog @alimokrane: it sure beats 42 gig lol. it's a shame more devs don't finish their games before they release them. (1 Hour ago)
  • droezelke
    droezelke @crookedmind: My K/D is 0,33 on console :-) I suck on console, so I play objective all the time :-) (2 Hours ago)
  • alimokrane
    alimokrane Day One Patches have become the norm that we feel compelled to celebrate this: [url] (3 Hours ago)
  • crookedmind
    crookedmind 1.4k is insane compared to mine [url] (10 Hours ago)
  • crookedmind
    crookedmind @asdfg: I got that guy beat... mathmatically... haha (10 Hours ago)
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
Top stories