IMAGES | X360, PS3, PC Friday, October 7, 2011 | 4:55 PM

Battlefield 3 new screens

Battlefield 3 new screens

Electronic Arts has released some new screenshots of Battlefield 3 that showcase the single player campaign.

All comments

Page 1 2 >>
Commented on 2011-10-07 17:08:56
visually the most impressive game of this year, by far :)
(but that's definiitely no ps3/360-footage ^^)
Commented on 2011-10-07 17:55:23 In reply to Darth82
Posted by Darth82
visually the most impressive game of this year, by far :)
(but that's definiitely no ps3/360-footage ^^)
yea^ QFT
it looks like playing a dirty sweaty wet cloverfield/kane&lynch2 HD best first person experience type thing..
Commented on 2011-10-07 18:12:46
If only i had a powerful gaming PC... BF3 is the next level in FPS. Game is looking insane.
Commented on 2011-10-07 18:17:24
Holy Smolly

New consoles please!
Commented on 2011-10-07 18:18:29 In reply to Xoar
Posted by Xoar
New consoles please!
Fuck yeah!! :(
Commented on 2011-10-07 18:22:21
This are probably the best graphics I have ever seen, Uncharted 3 ain't got shit on this
Commented on 2011-10-07 18:24:51 In reply to IRAIPT0IR
Posted by IRAIPT0IR
This are probably the best graphics I have ever seen, Uncharted 3 ain't got shit on this
Posted by IRAIPT0IR
This are probably the best graphics I have ever seen, Battlefield 3 ain't got shit on this.
Wait... what? LOL!
Commented on 2011-10-07 18:36:57
IRAIPT0IR is a flip-flopper! Go become a politician!
Commented on 2011-10-07 18:37:46
Errrr.... more please!!
Commented on 2011-10-07 18:39:06 In reply to digi_matrix
Posted by digi_matrix
IRAIPT0IR is a flip-flopper! Go become a politician!
Lol, +10!!
Commented on 2011-10-07 18:54:39
the brown bit on the AK weapon looks awful :|
Commented on 2011-10-07 19:23:51 In reply to Darth82
Posted by Darth82
visually the most impressive game of this year, by far :)
(but that's definiitely no ps3/360-footage ^^)
These screens are very good looking indeed, but you can put screens of the dx11 version of Crysis 2 next to it, and it will match on the graphics side. But that is just based on these screens.
When I play Caspian Borders on PC at ultra settings in 1080p, then there is no match for BF3.
Commented on 2011-10-07 20:01:00
Looks spectacular. I'd like to see new consoles - like yesterday!
Commented on 2011-10-07 20:35:26
All over my face!!!!
Commented on 2011-10-07 21:20:46 In reply to Bakutheswede
Posted by Bakutheswede
All over my face!!!!
I'll wipe it off for you.
Commented on 2011-10-07 21:32:30
The king is Back
Commented on 2011-10-07 21:49:20
It time to buy a new "DICE test monitor".
suggestions please...
Commented on 2011-10-07 21:51:45 In reply to GANGSTERKILLER
Posted by GANGSTERKILLER
Wait... what? LOL!
720p @ 30 fps ain't got shit on any pc game, but thats master race logic, too much for console peasents closed minds.
Commented on 2011-10-07 22:06:28
To be honest I don't understand why they don't just release consoles with the capacity to be upgraded, they could increase the life span of the consoles and most importantly shut these God Damn PC Master Race ass%6les the f up! will never happen though... and yeah we all know the console versions don't look as good as the PC versions, but they still look pretty damn good!
Commented on 2011-10-07 22:08:29 In reply to IRAIPT0IR
Posted by IRAIPT0IR
This are probably the best graphics I have ever seen, Uncharted 3 ain't got shit on this
Cant you decide? Or just trollin.

Man this looks crisp. The urge to buy a gaming pc is growing. Feels wierd after having the xbox as main gaming platform for years.
Commented on 2011-10-07 23:17:06
Great graphics, every since they have shown the first videos on PC of course
Commented on 2011-10-07 23:22:23 In reply to droezelke
Posted by droezelke
These screens are very good looking indeed, but you can put screens of the dx11 version of Crysis 2 next to it, and it will match on the graphics side. But that is just based on these screens.
When I play Caspian Borders on PC at ultra settings in 1080p, then there is no match for BF3.
I think the beta looks better than Crysis 2.. when the beta is on medium. You don't need ultra settings for this to look amazing.
Commented on 2011-10-07 23:52:56 In reply to Darth82
Posted by Darth82
visually the most impressive game of this year, by far :)
(but that's definiitely no ps3/360-footage ^^)
Rage looks far superior, and far more artistic. Plus it's 60fps on console.

The demo of Battlefield was a mess. Ugly visuals, low res textures, a fluctuating frame, and the kind of instant death sniper gameplay that's about as much fun as a root canal.
Commented on 2011-10-08 00:55:19 In reply to asdfg
You've got a beautiful avatar there.

Ontopic: I think its kinda unfair to show these pics to people who will play it on consoles dont you think?

Especially after that 'beta' fiasco.

Looking good for pc nevertheless.
Commented on 2011-10-08 02:01:35 In reply to manicproblematic
Posted by manicproblematic
To be honest I don't understand why they don't just release consoles with the capacity to be upgraded, they could increase the life span of the consoles and most importantly shut these God Damn PC Master Race ass%6les the f up! will never happen though... and yeah we all know the console versions don't look as good as the PC versions, but they still look pretty damn good!
They have been releasing consoles with the capability to be upgraded for a very long time. It's called an add-on accessory, and we all know how well they do, don't we?
Page 1 2 >>

About the game


What's up?
  • GriftGFX
    GriftGFX GGWP USA @ Capcom Cup <3 (14 minutes ago)
  • droezelke
    droezelke The last of Us 2 is official now!! Check the trailer! (1 Hour ago)
  • nostradamus
    nostradamus of the most creative outputs of the industry will be tied working on that steaming pile of crap for a couple of years. Great, scott. (3 Hours ago)
  • nostradamus
    nostradamus i played knack to the completion in hard mode. its pure shit, a tech demo of thin-paper combat exploted by bad attacks for dozen of hours. Its the worst platforming i played that year. Now SCEJ, one (3 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX And hopefully it brings more people into SFV. (6 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX I'm not crazy about what's going on with Marvel... but if it works it works. (6 Hours ago)
  • Tinks
    Tinks that trophy was pretty rad looking too! (6 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories