TRAILER | X360, PS3 Tuesday, August 23, 2011 | 6:12 PM

Dark Souls: Bartholomew trailer

Dark Souls: Bartholomew trailer

Here is a new trailer of Dark Souls that reminds us to prepare to die. Out in October on Xbox 360 and PS3.

Bartholomew

All comments

Commented on 2011-08-23 19:49:07
Cool trailer, taken a leaf from David Fincher's Girl with the Dragon Tattoo trailer? (which I also really enjoyed)
Commented on 2011-08-23 19:58:46
Why did they decide to add such a music to their trailers?
Their other trailers was much better.
Commented on 2011-08-23 20:03:29
damn. Wish i wasnt stuck on demon souls. I'd love to have completed it before getting my hands on this...guess i have some grinding to do
Commented on 2011-08-23 20:04:30
What's up with the song ? lol but nice trailer
Commented on 2011-08-23 22:01:16
Song is amazing!!

haters gonna hate!
Commented on 2011-08-23 22:47:02 In reply to IRAIPT0IR
Posted by IRAIPT0IR
Song is amazing!!

haters gonna hate!
yea that song is great, and somehow it fits the game.
Commented on 2011-08-24 02:04:13
that song sucks, who are they trying to attract, alienate with that crappy song as a matter of fact why some dumb ass song? and not an original score for something claiming to be the "spiritual successor" to something hardcore.

Screw this game I'm waiting on the reviews but I am not buying it until much later these gamer review sites have been rather "promotionally paid off to promote crappy games lately. Demon's Souls was true hardcore and it mostly got hate and little free coverage.
Commented on 2011-08-24 02:36:44
Goddamn, it's just a trailer and probably not the only one. Who gives a shit if the song does or doesn't seemingly fit.

The idea that anyone would be alienated by this song in a trailer, let alone any song in a trailer, is ridiculous.
Commented on 2011-08-24 10:57:22
Lady Gaga next time please !! Her song would fit this game so goooood :)
Commented on 2011-08-24 15:00:19
Justin Bieber pleaseeeeeeee!!

His song fits perfectly the atmosphere this game is trying to make.

:)
Commented on 2011-08-25 03:17:20
I felt they're going in the direction of Ass Creed trailers, but the editing isn't there.
Commented on 2011-09-09 10:47:19
Who's the artist and what's the song called?
Awesome song and liked the video too!

About the game


What's up?
  • Melmoth
    Melmoth problem with such platforms is they will only work with software where they can extract motion data, and having no standards there, they have build support for each individual game. (39 minutes ago)
  • Melmoth
    Melmoth @MrWhite: gotta untwist those cords (41 minutes ago)
  • MrWhite
    MrWhite What I want to know is, what if the game glitches? (59 minutes ago)
  • MrWhite
    MrWhite It's a strange thing. I reckon being tossed around physically like that would help with certain sims, though. If not, yeah, you're projectile vomiting all over the gaff. LOL that would be hilarious. (1 Hour ago)
  • MrWhite
    MrWhite @MrWhite: I mean, part of the problem I've experienced is when you move without moving. I can feel my head go "Whoa! What's going on here?! I didn't send the signal to move!" (1 Hour ago)
  • MrWhite
    MrWhite @GriftGFX: Locomotion. Wouldn't that help making your mind believe what its seeing a bit more for motion sickness? (1 Hour ago)
  • rayy
    rayy @alimokrane: Sometimes I think you care more about the viewpoint than if the game is fun lol. (1 Hour ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories