PS3 Wednesday, May 17, 2006 | 3:24 PM

E3: Gameplay of Genji 2

E3: Gameplay of Genji 2

Here is a little video of Genji 2, medieval japanese beat them-all a bit underwhelming for a PS3 game. Not very impressive.


E3: gameplay of Genji 2
Download: AVI

All comments

Commented on 2006-05-17 15:42:28
this looks lame :(
Commented on 2006-05-17 16:16:04
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2006-05-17 16:59:02
It looks like Dynasty Warriors with blur. They probably should have waited until TGS or next E3 to show this.
Commented on 2006-05-17 17:43:02
After Heavenly Sword, this one is pretty sad.
Commented on 2006-05-17 18:30:32
I kinda feel sorry for the guy who did the "real time weapon changing, flip crab over to do massive damage in japans historical battle" speech.

I think the final version of the game should be enjoyable. Their PR must also be having a nightmare right now lol
Commented on 2006-05-17 20:38:34
This game looked so bad after they showed Heavenly Sword.... It might be decent, but it looks and plays like a PS2 game from what I saw.
Commented on 2006-05-17 23:34:07
what the hell...how can this game look so bad when the first one on PS2 had awesome graphics (for a PS2 game). The sceneries and everything were beautiful looking, I thought they would have used the PS3's power to the fullest for this game. Did a different team work on this game than the first one?
Commented on 2006-05-17 23:45:50
very unimpressive
Commented on 2006-05-18 15:15:46
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2006-05-19 18:28:30
I guess I for one will say, the graphics looked cool, but the gameplay sucked. Maybe it was a cutscene at the end. Dunno, but it looked pretty cool.
Commented on 2006-05-23 20:34:25
"Genji is based on battles that actually took place in ancient Japan"

Not more then fifteen seconds later

"And here's a giant crab boss"


I didn't realize they had giant crabs bosses in ancient Japan.

About the game


What's up?
  • asdfg
    asdfg @GriftGFX: Today I realised that Blizzard logo looks very outdated. (2 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX RIP Battle.net (2 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX @Sdarts: I'd like to remind everyone that such fixes and tools will never be possible in the very un-PC UWP platform. (3 Hours ago)
  • KORNdog
    KORNdog @Sdarts: the only mark life is strange left on me is that of faked choice and how much i wanted to let Chloe die over and over and over again. lol (7 Hours ago)
  • KORNdog
    KORNdog @nostradamus: your PC must be complete shit if you're getting 1-5 fps on oxenfree. haha. (7 Hours ago)
  • nostradamus
    nostradamus at least it run like a bige pile of hunking crap. 1-5fps for such a shitty looking 2D game (even if the detailed zoom-in/out 2d arte is cool) vs a 30fps LiS. comparison by my gaming toaster. (10 Hours ago)
  • nostradamus
    nostradamus Oxenfree is made w/ Unity, by default its shit. (10 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories