X360 Wednesday, July 11, 2007 | 8:13 AM

E3: Mass Effect images

E3: Mass Effect images

Mass Effect will without a doubt be one of the big stars of this E3, so while waiting for its trailer to download here are a few images.


All comments

Commented on 2007-07-11 08:23:06
..WOW.....................
Commented on 2007-07-11 08:26:12
Indeed!!! trailer here

http://e3.gamespot.com/videos.html?tag=event_nav;v...

edit: thats not the one show at the conf??
Commented on 2007-07-11 08:30:33
Orgasm!!!!!!!!!!!
http://www.gametrailers.com/player/21471.html HD
Commented on 2007-07-11 08:35:23
Looking really great!!
Commented on 2007-07-11 08:37:34
Bioware we are not worthy!!
Commented on 2007-07-11 08:39:23
love tha 5th & 6th pic
Commented on 2007-07-11 08:40:27
Amazing stuff, one of the few games I may buy a 360 for. Release date?
Commented on 2007-07-11 08:43:00 In reply to JediMasterMalik
Posted by JediMasterMalik
Amazing stuff, one of the few games I may buy a 360 for. Release date?
November
Commented on 2007-07-11 08:43:10
Awesome awesome :)
Commented on 2007-07-11 08:44:53
Man those graphics especially in the second pic is great.
Commented on 2007-07-11 08:53:34
It do look awesome but some parts of the characters doesnt look as detailed as the rest of the parts.

Non the less, who cares, it is gonna be a amazing movie-like sci-fi game with amazing story!
Commented on 2007-07-11 08:57:03 In reply to JXB
Posted by JediMasterMalik
Amazing stuff, one of the few games I may buy a 360 for. Release date?
Posted by JXB
November
and yeah before you think JXB is lying, he is not. they announced in a microsoft press conference the release date to be sometime in november.

and i love the look of this game, it looks great. the character models look as good as gears of war (if not better).
Commented on 2007-07-11 09:02:21 In reply to Sath
Posted by Sath
Non the less, who cares, it is gonna be a amazing movie-like sci-fi game with amazing story!
Indeed. Bioware are one of the only developers who can tell a great videogame story imo, I've been waiting for this since, well, KOTOR.
Commented on 2007-07-11 09:35:28 In reply to GriftGFX
Posted by GriftGFX
Indeed. Bioware are one of the only developers who can tell a great videogame story imo, I've been waiting for this since, well, KOTOR.
You and me both, Saren in the trailer acts exactly like he does in the book.. Bad Ass!!
Commented on 2007-07-11 09:36:22
http://images.xboxyde.com/gallery/public/5745/904_...
wow!
Commented on 2007-07-11 09:46:13 In reply to Sath
Posted by Sath
http://images.xboxyde.com/gallery/public/5745/904_0005.jpg
wow!
Yeah i know :), now thats a sci-fi zombie lol..
Commented on 2007-07-11 10:39:30
Yep, one more hit for the 360...
Looks amazing... Can PS3 players hope it's gonna come for the PS3, too... some day... perhaps... ?????? =/
Commented on 2007-07-11 17:41:57 In reply to Hrimthur
Posted by Hrimthur
Yep, one more hit for the 360...
Looks amazing... Can PS3 players hope it's gonna come for the PS3, too... some day... perhaps... ?????? =/
It's a planned trilogy and it's published by Microsoft.
Commented on 2007-07-12 11:30:21
Well a demo of mass effect coming out? I so wanna download this game.
Commented on 2007-07-12 15:15:37
Ay chiuaua! November..., big mark on my desk calendary!

About the game


What's up?
  • aphex187
    aphex187 Roger Moore RIP (2 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker wherever there are people, horrible shit like this can happen. (7 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker Read that it was one attacker and he died in the explosion. Fucking coward. Can't imagine what it must be like, hopefully I'll never know. My city is unlikely to be attacked but at the end of the day (7 Hours ago)
  • aphex187
    aphex187 @Megido: 59 injured (8 Hours ago)
  • Megido
    Megido @aphex187: That's awful. Visited manchester just a few months ago too :( (10 Hours ago)
  • aphex187
    aphex187 Suicide bomber kills 22 including children at a gig in Manchester, awful just fkn awful news :( (10 Hours ago)
  • MikeManiac61
    MikeManiac61 @Sdarts: You're telling me, old lady didn't comply with my orders. So I shot her with beanbag round lol. (18 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories