PS3 Thursday, May 11, 2006 | 8:25 PM

E3: Resistance trailer

E3: Resistance trailer

I've struggled for hours to find how to convert the flash video found on Resistance's official site in something downloadable, until Danj finally gave me the solution. So enjoy this excellent trailer, in the usual resolutions.


E3: Trailer
Download: AVI HD
E3: Trailer
Download: AVI

All comments

Commented on 2006-05-11 21:44:42
Hey blim can you get the Metal Gear Solid 4 Extended Trailer?
Commented on 2006-05-11 22:30:39
Yeah, that would be nice.

By the Way: im pretty much disapointed about the fact that Capcom didnt show DMC 4 neither RE5. I mean...i wanted to see DMC 4 sooo badley and no i dont get to see anything.
Commented on 2006-05-12 00:29:52 In reply to Prez
Posted by Prez
Yeah, that would be nice.

By the Way: im pretty much disapointed about the fact that Capcom didnt show DMC 4 neither RE5. I mean...i wanted to see DMC 4 sooo badley and no i dont get to see anything.
Yeah I wanted to see both of those as well.

As far as the MGS4 extended trailer goes.... RAIDEN!!!
Commented on 2006-05-12 01:05:08
thats exactly what im looking for? where can i d/l the mgs4 thing? i just wasted my time d/l last years which only changes at thevery end when snake and otacon talk about the cell processor, that was hilarious! lol

btw, im d/l this vid, it looks quite rich :D
Commented on 2006-05-12 01:20:03
Sure, I'll do it.
Commented on 2006-05-12 01:39:14
Hi Guys...

You can download the MGS4 extended trailer here:
http://www.metalgearsolid.pl/downloads.php?cat_id=...

This is HD quality trailer - 360MB!

Enjoy!
Commented on 2006-05-12 01:46:05 In reply to najchi
That the TGS trailer, that happens to be also hosted on playsyde...
Commented on 2006-05-12 02:18:51
Damn!! I really like this GAME!!
Commented on 2006-05-12 02:34:23
This game is looking sweet. I might just have to mortage my house to buy a PS3

About the game


What's up?
  • jmd749
    jmd749 NO FUCKING WAY!!! lol Snoop Dogg did a music for the TV series True Blood called "Oh Sookie" [url] lol this made my day.lol (5 minutes ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker Many many future updates coming for FFXV, heh sounds like it wasn't finished at all: [url] (1 Hour ago)
  • KORNdog
    KORNdog Finished dishonored 2. really shit last level and ending. (12 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Most of us are over the hatred and have moved on to indifference :D (14 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Alimo has more hate for COD than people who actually play FPS games :P (14 Hours ago)
  • aphex187
    aphex187 @alimokrane: CoD was £12.99 on cdkeys the other day. (14 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX I really enjoy the game but believe it's going to have trouble establishing an audience. (15 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories