FIRST 10 MINUTES | X360 Thursday, December 2, 2010 | 5:34 PM

First 10 Minutes: Fighters Uncaged

First 10 Minutes: Fighters Uncaged

Next up from the Kinect launch line-up is Fighters Uncaged. It's easily one of the most frustrating games I've ever played, both in terms of presentation (that small text tells me to block what?) and gameplay. The game has issues reading moves and the character often end up doing something completely different than what you aimed for. I had to edit out most of the tutorial since it takes a very long time to finish, and please excuse me for the lousy block attempts in the game. Enjoy!

First 10 Minutes

All comments

Commented on 2010-12-02 18:27:46
dont really want to draw up comparrisons, but this shit manages to make "the fight : lights out" look half decent...not that either are, but still. WTF...lol
Commented on 2010-12-02 18:40:40 In reply to KORNdog
Posted by KORNdog
dont really want to draw up comparrisons, but this shit manages to make "the fight : lights out" look half decent...not that either are, but still. WTF...lol
Both are garbage.
Commented on 2010-12-02 18:42:18 In reply to IRAIPT0IR
Posted by IRAIPT0IR
Both are garbage.
that's what i said.

but this shit manages to make "the fight : lights out" look half decent...not that either are
Commented on 2010-12-02 18:45:50
Missed that sorry. :P
Commented on 2010-12-02 19:45:55 In reply to KORNdog
Posted by KORNdog
dont really want to draw up comparrisons, but this shit manages to make "the fight : lights out" look half decent...not that either are, but still. WTF...lol
http://imgur.com/JxDCs.gif

kinda impossible when braindead trejo is the best part of your game, you know you're playing a POS.

DON'T MOVE YOUR FEET, YOU'LL BREAK THE POS GAME!
Commented on 2010-12-02 19:48:46 In reply to mrheadpants
Posted by mrheadpants
http://imgur.com/JxDCs.gif

kinda impossible when braindead trejo is the best part of your game, you know you're playing a POS.
*sigh*

i know. i said as much earlier. but this makes that look half decent, both shit of course, but this is like, a darker shade of shit or something...lol
Commented on 2010-12-02 20:04:25
*makes trejo dildo move pose*
Commented on 2010-12-02 20:40:37
Thing is KORN with saying "make it look half decent" you are implying that maybe its better to buy "or" play the other one and thats just not right at all.

Neither should be played not buyed under any circumstance, both are the same type of poop only from diferent asshole.


:P
Commented on 2010-12-02 21:01:11 In reply to IRAIPT0IR
Posted by IRAIPT0IR
Thing is KORN with saying "make it look half decent" you are implying that maybe its better to buy "or" play the other one and thats just not right at all.

Neither should be played not buyed under any circumstance, both are the same type of poop only from diferent asshole.


:P
the thing is tho, THIS does make the other look half decent, becasue this looks so, SO much worse. as i said. they're both shit games, one of which shitter then the other. neither is worth buying, neither is worth playing. but 'the fight : lights out' seems to be the "lesser of 2 evils" as they say.
Commented on 2010-12-02 21:53:45 In reply to KORNdog
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2010-12-02 22:25:18
Both games suck.
Commented on 2010-12-02 23:06:52 In reply to Kostchtchie
Posted by Kostchtchie
lmao... Fights Light out don't work?, you people make me laugh, it works and plays fine thanks along with its MP / spectator mode and betting, allot better than this trash, but hey even muppet's like you are entitled to your bullshit opinions even if you are wrong...
If you read the reviews on Amazon, Fights doesn't sound to bad. I've not played it, but, after reading the USER reviews I might give it a go.
Commented on 2010-12-03 00:17:27
kinect should be only for dance all other games are just lame. I am still struggling to understand how can anyone play video game without any controller. Wii, PS3 motion controller makes more sense.
Commented on 2010-12-03 00:39:28 In reply to gow_fan
Posted by gow_fan
kinect should be only for dance all other games are just lame. I am still struggling to understand how can anyone play video game without some controller.
COrrect on both points, untill proven otherwise Kinect should be only for Dance Central, and the notion of playing without controller in hand escapes me too.
Commented on 2010-12-03 06:18:42 In reply to kaspyn
Posted by kaspyn
If you read the reviews on Amazon, Fights doesn't sound to bad. I've not played it, but, after reading the USER reviews I might give it a go.
http://www.youtube.com/watch?v=9TpaOeeNvCI

check the guy out above, he gives the most honest reviews I have seen with Move and actually shows the pro's and con's he also has link in his description to his website, dedicated to Move games
Commented on 2010-12-03 11:14:47
Sloppy Controls Uncaged.
Commented on 2010-12-03 19:25:26
So what exactly is wrong with the game?.The video seems to show it in a good light so i'm guessing it's very poor in another way

I doubt it has any real depth but is it entirely broken or something
Commented on 2010-12-03 22:17:03 In reply to Kostchtchie
Posted by Kostchtchie
lmao... Fights Light out don't work?, you people make me laugh, it works and plays fine thanks along with its MP / spectator mode and betting, allot better than this trash, but hey even muppet's like you are entitled to your bullshit opinions even if you are wrong...
LMAO. defensive much? or much too much?

About the game


What's up?
  • nostradamus
    nostradamus at least it run like a bige pile of hunking crap. 1-5fps for such a shitty looking 2D game (even if the detailed zoom-in/out 2d arte is cool) vs a 30fps LiS. comparison by my gaming toaster. (3 Hours ago)
  • nostradamus
    nostradamus Oxenfree is made w/ Unity, by default its shit. (3 Hours ago)
  • Sdarts
    Sdarts @GriftGFX: Love makes everything possible. :) (6 Hours ago)
  • Sdarts
    Sdarts @asdfg: No update since N:A launched on Steam. What was updated was Kaldaien's mod, which is a Steam user who made a mod/tool to fix resolution, framerate and other issues with the game. (6 Hours ago)
  • Sdarts
    Sdarts @KORNdog: Ironically, Oxenfree has far many more rarely used words than Life is Strange. Though the game is very good. Still, Life is Strange is eons better because it leaves a mark you never forget. (6 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX @Sdarts: I'm not sure I buy it.. if that's Obama he got awfully pale. Plus that takes place dozens of years in the future, no? (9 Hours ago)
  • asdfg
    asdfg @Sdarts: read that they have recently released an update which ups performance a lot. (9 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories