TRAILER | PC Tuesday, June 30, 2009 | 3:14 PM

FUEL arrives on PC

FUEL arrives on PC

Already available since few weeks on consoles, Fuel, the pretty cool racing game of Codemasters finally arrives on PC. The PC owners and freeride enthusiasts can now enjoy the races on the amazingly huge map created by Asobo. To celebrate this release, here come a new trailer and a few screenshots.

PC launch trailer

All comments

Commented on 2009-06-30 16:20:23
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2009-06-30 16:48:59
this is such a shoddy game, i'm currently renting the title on the 360, and its so bad, sound, music, graphics, loading screens, the way the campaign is set out, it's all so tedious and rushed feeling.

seems they spent so long creating the tech behind the pointlessly huge world, they forgot to actually impliment fun gameplay.
Commented on 2009-06-30 17:39:14
wow @ pacific...

pirates are scum
Commented on 2009-06-30 17:53:45 In reply to Doom_Bringer
Posted by Doom_Bringer
wow @ pacific...

pirates are scum
better then ninjas
Commented on 2009-06-30 19:45:24
Maybe next time you will listen to me when i say that i know its crap from source ;)
Commented on 2009-06-30 21:12:05 In reply to KORNdog
Posted by KORNdog
this is such a shoddy game, i'm currently renting the title on the 360, and its so bad, sound, music, graphics, loading screens, the way the campaign is set out, it's all so tedious and rushed feeling.

seems they spent so long creating the tech behind the pointlessly huge world, they forgot to actually impliment fun gameplay.
There's still no demo on any platform, is there? I would like to try this.. but I haven't been renting lately.
Commented on 2009-06-30 21:19:37 In reply to GriftGFX
Posted by GriftGFX
There's still no demo on any platform, is there? I would like to try this.. but I haven't been renting lately.
nope, no demo. not sure if it would help or hinder the game tbh. some may be impressed by what a demo offered if they showed you some of the open world (arguably the only decent element of the whole game), but if you're in it for the actual driving mechanics, it would surely put a lot of people off.

i definately wouldnt buy it whatever you do.
Commented on 2009-06-30 21:59:00
Why would you even want to rent this piece of shit ?
Commented on 2009-06-30 22:01:51 In reply to pez_Q
Posted by pez_Q
Why would you even want to rent this piece of shit ?
becasue i like to actually try a game before unleashing the hate train.
Commented on 2009-07-01 01:47:24
since when gamersyde have pc news also?
Commented on 2009-07-01 18:41:37 In reply to KORNdog
Posted by KORNdog
becasue i like to actually try a game before unleashing the hate train.
Yeah, well if you can't figure out from reviews and previews if game isn't for you and it sucks then yeah, i guess renting is the way to go...

About the game


What's up?
  • GriftGFX
    GriftGFX @KORNdog: Definitely could be over-acting on purpose. No doubt. It's silly. (15 minutes ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX "traditional" games or cinema. I really want one :D (15 minutes ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX It's pretty silly to think of VR as a 3DTV strapped to your face. VR+"traditional" games is going to fail. People need to be a bit more creative. This is a new interactive media, not an alternative to (15 minutes ago)
  • KORNdog
    KORNdog @GriftGFX: i'm sure it does...still no reason to act like that. just seemed fake. (15 minutes ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX @KORNdog: It's silly sure, but this level of immersion does a number on your senses. (16 minutes ago)
  • KORNdog
    KORNdog @GriftGFX: i dunno what was worse, the guys overreaction or the other guys hair. (43 minutes ago)
  • rayy
    rayy @GriftGFX: lol he actually though he was falling lol. (47 minutes ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood 4 videos added to our Left Behind Review. Spoiler free obviously. (9 Weeks ago)
  • Driftwood
    Driftwood PC video of the TitanFall beta now up. Incoming X1 footage. (9 Weeks ago)
  • FireWire
    FireWire Good stuff blim! (> 3 Months ago)
  • BlimBlim
    BlimBlim Coming tomorrow, our PS4 videos of Knack, COD Ghost, AC4, Lego Marvel and the demo of Fifa 14! (> 3 Months ago)
  • Game2k
    Game2k SCEJ Press Conference will be live-streamed on Gamersyde on Monday 9th Sept. at 2am EDT. (> 3 Months ago)
  • BlimBlim
    BlimBlim Our new download servers setup is in place, 2 servers in Europe, 1 in Canada. Enjoy ! (> 3 Months ago)
  • BlimBlim
    BlimBlim We've just moved to a brand new server, please let us know if you find any new bug :) (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories