X360, PS3 Saturday, August 25, 2007 | 8:29 PM

GC07: Images of Fallout 3

GC07: Images of Fallout 3

Bethesda finally releases new screenshots of Fallout 3. A very promising game we should talk to you about again in a very near future.


All comments

Commented on 2007-08-25 21:06:11
whats the last screenshot about? how much blur you can make? wtf?

anyways, show us more, I want this game to be good! (no pressure :P)

:)
Commented on 2007-08-25 21:30:10
Last one was probably half a second after an explosion. Since it's identical to the pic before it.
Commented on 2007-08-25 22:01:08 In reply to prodygee
Posted by prodygee
Last one was probably half a second after an explosion. Since it's identical to the pic before it.
hmm not sure about that, its same place but looks like different scene. In the last blured images there is some roof above the player, on the left there is a pillar, some things just look different....
Commented on 2007-08-25 22:01:27
yeah half a second with another armor, weapon and teammate lol
Commented on 2007-08-25 22:06:18
Rouqe need to get this game his aviator is in the first picture, nice pics.
Commented on 2007-08-26 03:04:21 In reply to Zeuxis
Posted by Zeuxis
hmm not sure about that, its same place but looks like different scene. In the last blured images there is some roof above the player, on the left there is a pillar, some things just look different....
clearly its the same building..."early dawn elementry" but the last scene is set further back where more debris and crap is in view.

not a second later tho. but definately the same area and i wouldnt be surprised if it was the same battle too. crap images either way, that does not sell the game at all imo. the first 2 however, do!
Commented on 2007-08-26 04:17:19
what type of game is this? Adventure shooter like Bio Shock?? Or a third person shooter like gears? Never heard about this series
Commented on 2007-08-26 07:03:59
Fallout is a very deep RPG with turn-based combat.

What sets this series appart is the mind-numbing number of side quests and stories, and its grittiness. Slavery, post apocalyptic cities, camps and shelters, you can even hump prostitutes and be rewarded by the nickname of bang master or something like that). Really great games, specially Fallout 2, but you have to be a dedicated gamer to enjoy it, like the elder scrolls.
Commented on 2007-08-26 07:33:20
these screenshots are pretty old. i saw these a couple months ago in a game informer magazine.
Commented on 2007-08-27 00:30:24
No matter how good this game is going to be but anyway Bethesda will be crushed because Fallout 3 will never be as good as old Fallouts... Screens are average for me.
Commented on 2007-08-27 06:42:59
Should be a hot game for my PS3.

About the game


What's up?
  • GriftGFX
    GriftGFX Tried to put some time into the Incursions alpha this weekend but the whole lobby system is a mess and it's a drag just to get started. And then once you do... well I have issues with the game mode. (36 minutes ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX @aphex187: The like.. moment to moment gameplay is really good.. I just don't like a lot of other things. (36 minutes ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker 100 euro is already saved up for the Switch that i plan to get next year because...i mean...Mario. (5 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker Some folks will call me crazy but next to the Xbox One i also sold my Wii U. It had been a dust collector for too long now. I've managed to sell it for a nice price, i can now easily buy the One X and (5 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker @Sdarts: Link doesn't work for me for some reason. (5 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker again until i saw a 65 inch, i was then dead set on 65 inch, lol. I'm hoping this TV will be for many many years to come and with that in mind it should be a worthy purchase. :) (5 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker @droezelke: Hard to say. I just knew for myself that for the 4K systems i needed a 4K tv. I had a full HD OLED and i knew there was no going back to anything else. Initially was gonna go for 55 inch (5 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories