IMAGES | X360 Tuesday, August 16, 2011 | 3:39 PM

GC: New Halo CE Anniversary videos

GC: New Halo CE Anniversary videos

Here are 4 Gamescom Screenshots of Halo: Combat Evolved Anniversary. The remake will be available on November 15.
Update: 2 gameplay videos added.

Beaver Creek
Damnation

All comments

Commented on 2011-08-16 14:10:29
reach looks soooo good..
Commented on 2011-08-16 14:48:46
rather had my Original CE in multiplayer form, but i'll let it go.
Commented on 2011-08-16 14:50:28
AA much?
Commented on 2011-08-16 15:04:00
i would have bought this for max £20, but £30? nah
Commented on 2011-08-16 15:22:33
This is how you do a HD remake.
Commented on 2011-08-16 15:48:49 In reply to GangStarr
Posted by GangStarr
i would have bought this for max £20, but £30? nah
and 20 people would still be moaning that it should be 15
then they would be moaning it should be a tenner and on XBLA...

never win.
Commented on 2011-08-16 16:11:16
hmmm this, or gears 3 for an extra fiver...
Commented on 2011-08-16 16:14:28
Great (playing Halo Reach currently so I am a bit into Halo now, since Halo 3 launch lol).
Commented on 2011-08-16 16:21:13 In reply to bleachedsmiles
Posted by bleachedsmiles
hmmm this, or gears 3 for an extra fiver...
easy.. both :)
and uncharted 3 and skyrim :D...and BF3...and dead island... and... ARGHH!!

FUCK ALL ...ALLLLLLLLLLLLLLLLLLL YEAR and this, if dead island came out a few months ago they would of made a killing.
Commented on 2011-08-16 19:46:05
Oh, the memories...

*sigh* good times, good times.
Commented on 2011-08-16 22:44:44 In reply to bleachedsmiles
Posted by bleachedsmiles
hmmm this, or gears 3 for an extra fiver...
When you put it like that, it's fairly much a no brainer, really. Gears 3.

This should be a worthy buy once it inevitably gets knocked down in price a month or so after its release (guessing).
Commented on 2011-08-17 01:34:22
Multiplayer does not use that attrocious graphics flip switch button so thats why it looks to Halo Reachy... what the frikking remake could have been...
Commented on 2011-08-17 01:39:02 In reply to bleachedsmiles
Posted by bleachedsmiles
hmmm this, or gears 3 for an extra fiver...
And that perfectly puts the rediculous pricing into perspective.
Commented on 2011-08-17 01:59:05
Damn I'm excited for this. My most anticipated game this year.
Commented on 2011-08-17 02:29:50 In reply to ManThatYouFear
Posted by ManThatYouFear
and 20 people would still be moaning that it should be 15
then they would be moaning it should be a tenner and on XBLA...

never win.
Lol! Exactly. It could cost £1 and some people would be saying "But I bought the original for the original Xbox on launch day! They should give me this free!!!" Did many people complain when they remade Resident Evil for the Gamecube and charged full price? I don't recall it myself, I only remember people praising it and saying how great it looked.
Commented on 2011-08-17 02:36:30 In reply to Corellianrogue
Posted by Corellianrogue
Did many people complain when they remade Resident Evil for the Gamecube and charged full price?
Wouldn't know, bought it when it went cheap. As with majority of the GC library.
Commented on 2011-08-17 11:18:19
damn resi 1 remake was fucking ace :D day 1 that baby.
Commented on 2011-08-17 20:31:50
I'll be picking this up. Hope to GOd it plays identical to the original with pretty looks. Then my wish of XBL Halo 1 will be true!
Commented on 2011-08-19 01:56:13 In reply to Akumajo
I didn't realise they weren't doing the graphics switching in multiplayer and then theres a shot of a guy using a jet-pack... and I'm thinking... I don't remember that in Halo CE. Heh.
Commented on 2011-08-19 10:29:00 In reply to gelous
Posted by gelous
I didn't realise they weren't doing the graphics switching in multiplayer and then theres a shot of a guy using a jet-pack... and I'm thinking... I don't remember that in Halo CE. Heh.
there not.

About the game


What's up?
  • GriftGFX
    GriftGFX Gotta eat. (6 minutes ago)
  • crookedmind
    crookedmind My Witcher 3 experience: Kill entire horde of men, loot chicken sandwiches. (11 minutes ago)
  • MrWhite
    MrWhite Games like Project Gotham 4, Halo 3, and Gears over Live are some of the most memorable things I've ever experienced in gaming. A gaming system just about its games. Great. What happened? (1 Hour ago)
  • MrWhite
    MrWhite The thing that made the 360 amazing was Xbox Live. MS have since done a good job of fucking that up too. Party chat killed it for me. (1 Hour ago)
  • MrWhite
    MrWhite But yeah, I'm also struggling to think of a big game that spawned a identifiable IP for the Xbox brand only other than Gears (even if it's on PC) (1 Hour ago)
  • MrWhite
    MrWhite Kameo is a great game. Probably Rare's last one. (1 Hour ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker @KORNdog: Masssive, nah. But Kameo's a great game. (1 Hour ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories