TRAILER | Vita Wednesday, August 17, 2011 | 3:20 PM

GC: New Trailer for Wipeout 2048

GC: New Trailer for Wipeout 2048

Sony has published this new Trailer of Wipeout 2048. The game doesn’t have a release date yet.
Update: Screenshots added.

Gamescon Trailer

All comments

Commented on 2011-08-17 01:05:48
Wtf, where did this come from, wasnt here before. Can't wait for this. Love me some wipeout. Question is, do i buy the vita version, or the PS3 version (i assume there is going to be one seeing as it has cross platform multiplayer??)
Commented on 2011-08-17 08:09:22
wipeout is just epic game through and through, so much fun
Commented on 2011-08-17 09:20:28
looks ok, but as a F-Zero-fan, to me Wipeout is way too slow and easy, somehow doesn't give me the kick a futureracer is supposed to do
Commented on 2011-08-17 09:45:36 In reply to Darth82
Posted by Darth82
looks ok, but as a F-Zero-fan, to me Wipeout is way too slow and easy, somehow doesn't give me the kick a futureracer is supposed to do
Wipeout certainly isn't slow as you get further into it. In fact I'd say it's so fast as to be pretty much unplayable.
Commented on 2011-08-17 15:28:22 In reply to moroboshi
Posted by moroboshi
Wipeout certainly isn't slow as you get further into it. In fact I'd say it's so fast as to be pretty much unplayable.
You have to be good to handle the higher speeds. Noobs need not apply.
Commented on 2011-08-17 15:43:00 In reply to KORNdog
Posted by KORNdog
You have to be good to handle the higher speeds. Noobs need not apply.
Lol Phantom speed class is hilariously fast, if you get speed boosts you can literally just hop across the map in under 20 seconds.
Commented on 2011-08-17 15:46:07 In reply to plmko
Posted by plmko
Lol Phantom speed class is hilariously fast, if you get speed boosts you can literally just hop across the map in under 20 seconds.
Yup, speed pad + small bump in the tack = big shortcut...lol.
Commented on 2011-08-17 17:38:50 In reply to Darth82
Posted by Darth82
looks ok, but as a F-Zero-fan, to me Wipeout is way too slow and easy, somehow doesn't give me the kick a futureracer is supposed to do
OK whatever you say:)

About the game


What's up?
  • GriftGFX
    GriftGFX Maybe I should turn all-chat back on: [url] (3 Hours ago)
  • KORNdog
    KORNdog @GriftGFX: i've been on about 7 types of anti depressants in the last 5 years. lol. it's anecdotal, but they work. they just usually come with some shitty side effect. (5 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Now with that said.. there's no cure. Most of these disorders are poorly understood, as is brain chemistry. And people like Chris Cornell were being treated. But results vary. Better than a sugar pill (5 Hours ago)
  • KORNdog
    KORNdog i'd always recommend Prozac over a sugar pill. lol (5 Hours ago)
  • KORNdog
    KORNdog @GriftGFX: that's why i said "can" there are instances of people having better results from a placebo than that of legit medication. i never said it was a replacement for it though. (5 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Medicine is heavily skewed towards evidence here. We make pharmaceutical companies jump through hoops to prove efficacy and safety. *Not* with perfect results.. but it's pretty good. (5 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX There's plenty of scientific evidence that various psychoactive drugs are more effective than a placebo. They wouldn't pass the rigorous approval process in the USA without said evidence. (5 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories