WII Monday, November 19, 2007 | 10:56 PM

Ice Climbers have their Final Smash

Ice Climbers have their Final Smash

Hop, the week in updates on the Dojo for Super Smash Bros. Brawl has a slow start with Ice Climber's Final Smash, these characters who are always ready to face the cold. Moreover, they summon some kind of huge iceberg on the battlefield to help themselves. Remarkable fact, the players will actually fight on it and be exposed to severe engelures.


All comments

Commented on 2007-11-20 08:54:00
They kinda suck in ssb mele so i dont really care for them, give me sonic n snake yea...
Commented on 2007-11-20 09:53:03
I wished that instead of having an emulator and feeding them with roms you have to pay on the VC nintendo would offer alternative modes with , say, these remade models and levels.

Damn i would love a Kid Icarus remake
Commented on 2007-11-20 14:55:54
I was kinda excited for this game due to all the hype, but I recently rented Melee and I gotta say it sucks. I remember liking the original when I was a kid though. I guess it's one of those things you just outgrow. Too bad.
Commented on 2007-11-20 14:59:57
Melee is a lot of fun with a big group of people to play it with.. especially when they don't suck.
Commented on 2007-11-20 15:39:07
Indeed. I don't like playing the game on my own.
Commented on 2007-11-20 18:18:59 In reply to synce
Posted by synce
I was kinda excited for this game due to all the hype, but I recently rented Melee and I gotta say it sucks. I remember liking the original when I was a kid though. I guess it's one of those things you just outgrow. Too bad.
http://i6.tinypic.com/7x8nift.gif
Commented on 2007-11-21 08:06:20 In reply to synce
Posted by synce
I was kinda excited for this game due to all the hype, but I recently rented Melee and I gotta say it sucks. I remember liking the original when I was a kid though. I guess it's one of those things you just outgrow. Too bad.
I have to disagree with you there, melee is alot of fun weather by urself or with friends, its fun, ive played it all this time and i still enjoy a lil beatdown every now and then.. All i do is set the Ai in melee free for all and go at it with hard ai, they give a real challenge

so i dont agree with you about it not bein fun , but hey u grow out of it its ok thats you...dont thing your too old for games, you will becaome old haha..

About the game


What's up?
  • Loakum
    Loakum @droezelke: I wouldn't bet against it. (8 Hours ago)
  • droezelke
    droezelke @Loakum: Maybe they can buy Google as well :-) (8 Hours ago)
  • Loakum
    Loakum I've seen it too many times, when a company fails at outbiding Disney for another company, end up getting bought by Disney as well. (9 Hours ago)
  • Loakum
    Loakum @GriftGFX: when you gonna learn I'm always right? This clears the path for Disney to buy Comcast, watch. (9 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Disney isn't buying Comcast. Comcast withdrew their bid on Fox. (9 Hours ago)
  • Loakum
    Loakum San Diego Comic Con is looking dull this year. (9 Hours ago)
  • Loakum
    Loakum Disney is now about to buy Comcast. Disney is about to become a monopoly on entertainment in general. (9 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories