X360, PS3 Thursday, March 27, 2008 | 2:43 PM

Images of 50 Cent II

Images of 50 Cent II

After a first episode they wish we'd forget, Vivendi strikes back and gives us five screenshots of 50 Cent II: Blood in the Sand. The game is supposed to be a Gears of Wars Clone, with Fifty and his G-Unit crew shooting around somewhere in Iraq. Promising...
Update: 1 image added, and previous ones in 1080p. Release planned "this fall".


All comments

Page 1 2 3 4 >>
Commented on 2008-03-27 14:58:22
*speechless*
Commented on 2008-03-27 14:59:25
What in the hell has the world come to when shit like this gets released, and the best thing is, they have put some effort into it on the visual sides.

Fucking G-Unit ...dont make me laugh.
Commented on 2008-03-27 15:00:15
/ RUNS!!!!!!!!!!!!!!
Commented on 2008-03-27 15:00:28
greatest....game....ever.....
Commented on 2008-03-27 15:04:00
Lloyd Banks is your co-op partner. F'n awesome.
Commented on 2008-03-27 15:08:57
OMFG I IZ GONNAZ BY DIS PROPA FAST YALL, BRRRAAA BRRRAAAA!!!

hahaha, oh my god what the hell is going on with the world.

BURN IT
Commented on 2008-03-27 15:10:39
This game is blates gonna get murked innit.
Commented on 2008-03-27 15:13:25
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2008-03-27 15:29:18
What! 50 cents is passè. Might as well make a game featuring Mc Hammer!....or wait...that will actually be pretty cool. Doing the Hammer dance while blowing peoples heads off.
Commented on 2008-03-27 15:30:51
...WTS , this does look like Army of Two but with G-Unit characters. But I hope it turns out better than the first.
Commented on 2008-03-27 15:30:54
STOP...




.. HAMMERTIME!
Commented on 2008-03-27 15:31:45 In reply to Dinsdale
Posted by Dinsdale
What! 50 cents is passè. Might as well make a game featuring Mc Hammer!....or wait...that will actually be pretty cool. Doing the Hammer dance while blowing peoples heads off.
Wow. That sounds awesome.
Commented on 2008-03-27 15:33:04
50percent.
Commented on 2008-03-27 15:39:56
It's not Fifty. It's Fiddy. And let's not be racist. The game looks kinda cool.
Commented on 2008-03-27 15:46:36
50 cents 2 ? Thats most ridiculous title ever but on the other hand it gives You some clues about game's value in $$$ I mean it.
Commented on 2008-03-27 15:49:13
Hey, it's just like Soul Plane 2
Commented on 2008-03-27 15:55:23
Army of Two Quarters
Commented on 2008-03-27 15:56:49
OMG WTF BBQ!!??. I`m not saying any more, otherwise I`d be taking a month off for sure!!.
Commented on 2008-03-27 16:02:28
ye this is like growing up in the hood, shooting down planes.
this is just sh!t
Commented on 2008-03-27 16:04:34
Look, they stole his diamond encrusted skull. He basically had no choice.
Commented on 2008-03-27 16:09:07
50Cents 2 means one dollar?
Commented on 2008-03-27 16:22:34 In reply to synce
Posted by synce
It's not Fifty. It's Fiddy. And let's not be racist. The game looks kinda cool.
I hope to hell your joking this looks like a plie of crap thats been left out in hte sun to long
Commented on 2008-03-27 16:35:52 In reply to bombastico
Posted by bombastico
50Cents 2 means one dollar?
http://forums.gamemag.ru/images/smiles/happy07.gifhttp://forums.gamemag.ru/images/smiles/happy07.gifhttp://forums.gamemag.ru/images/smiles/happy07.gif

I will not buy this "game" even if it will coast 1$
Commented on 2008-03-27 16:37:04
Game of the Year 2008 baby!

hah
Commented on 2008-03-27 16:44:29
How could they have possibly made enough money on the 1st game to justify a 2nd?

If it's a Gears or War clone instead of fighting Locust they fight whitey?
Page 1 2 3 4 >>

About the game


What's up?
  • Moonwalker
    Moonwalker Just stuff that happens between NPCs. (7 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker @Ian_Nottingham: Nah I just wanted to do this. If I do this every cop there and drone will attack me, so it's probably best to just ignore it for now. It's not even a mission of mine (7 Hours ago)
  • Ian_Nottingham
    Ian_Nottingham @Moonwalker: Damn was that your only choice?Sheesh,tell me something else can happen. (13 Hours ago)
  • MikeManiac61
    MikeManiac61 @Moonwalker: I'm not even out of Prague yet, i'm taking my sweet time. (13 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker And the cops in this game, damn... But I love that I can do things like: [url] (17 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker I take my time with this game, explore everywhere and talk to every NPCs, cause unlike a lot of other games, they do say relevant stuff. I dig that. (17 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker there. A cop will warn you when you get off the train. Golem City is awesome too. Fantastic game so far. Plenty to do next to main story too. (17 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (5 Weeks ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories