X360 Tuesday, November 27, 2007 | 2:43 PM

Images of Ninja Gaiden 2

Images of Ninja Gaiden 2

Team Ninja is working hard on Ninja Gaiden 2, and even took the time to send us some love with these new screenshots. The jungle environment looks very nice.


All comments

Page 1 2 3 4 >>
Commented on 2007-11-27 14:55:19
Ryu on mental steroids! :D

This game is gonna be awesome!
Commented on 2007-11-27 15:10:44
team ninja have entered the fine tuning!
Commented on 2007-11-27 15:11:41
Looking great .... can,t wait to play this game ^_____^ 60fps FTW
Commented on 2007-11-27 15:14:30
Looks Like Ryu is the New Wolverine! Bring on the CRAZYYY ACTIOON!
Commented on 2007-11-27 15:29:55
Looks hawt!
Commented on 2007-11-27 15:30:39
Looking good....and bloody :)
Commented on 2007-11-27 15:32:14
something about this ninja gainden 2 that just dosnt make me at all excited compared to NG1 for the xbox... i dunno what it is...but im just not very intrested
Commented on 2007-11-27 15:36:01
I can't help but notice Ryu's bulge in the first picture...

It's actually fun to see TECMO isn't pumping up boobs only anymore.

Sex + gore = lots of sales these days, I guess.
Commented on 2007-11-27 15:42:48
looks average
Commented on 2007-11-27 15:51:04 In reply to samhain81
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2007-11-27 16:03:32 In reply to rodrms
Posted by rodrms
I can't help but notice Ryu's bulge in the first picture...

It's actually fun to see TECMO isn't pumping up boobs only anymore.

Sex + gore = lots of sales these days, I guess.
lol didnt notice that at first, he looks very 'excited' to be surrounded by all those men maybe. the suit looks uncomfortable , theres no where for it to go other then upwards

im suprised with it being Tecmo that the main charactoer for this game is not a girl..!!
Commented on 2007-11-27 16:35:22
lol, the bulge was even in NG1.

It's the suit guys >.>


BTW, there WILL be another female character which replaces the Rachel part of NG1. I think it 's the new tutorial girl from NG DS beacuse NG 2 plays shortly after it.
Commented on 2007-11-27 16:35:29
It's obviously only my opinion, but i find it suffers of the same flatness of doa. I think team ninja choice (but is it really a choice?) to not implement self shadowing really hurts their game's visuals.
Commented on 2007-11-27 16:48:03 In reply to rodrms
Posted by rodrms
I can't help but notice Ryu's bulge in the first picture...

It's actually fun to see TECMO isn't pumping up boobs only anymore.

Sex + gore = lots of sales these days, I guess.
So he has a crotch, big whoop. Wanna fight about it? ;)

I can't say i'm all that impressed by the graphics. It's not bad looking but it's not amazing either. Considering what team ninja did on the original xbox this is disapointing to say the least, but i guess that their art style has reached it's limit in terms of characters. Gameplay will be kickass i'm sure, and thats what matters.
Commented on 2007-11-27 16:56:16
Great! Is NG2 for January release?
Commented on 2007-11-27 17:02:44 In reply to hotkirby
Posted by hotkirby
you 2.
It does look average! NG1 was an incredible looking game that absolutely pushed the original Xbox to it's limits. NG2 seems more like NG in HD with only a few added details (leaves, blur, that's about it).
Commented on 2007-11-27 17:19:15
Are there any vids yet? If the stills look that good, I can't wait to see it in motion.
Commented on 2007-11-27 17:29:58
@daigre: http://media.xbox360.ign.com/media/686/686645/vids...
@munkieNS:
The blood is alot better, it stays, so do the bodies, and its not out yet. I expect more :))
Commented on 2007-11-27 18:24:17
Cmon guys, say with me: Give me a "B"...Give me an "U"...Give me a "L"...
shit this is too long, you get the idea. i wouldn't call these as much screenshots as i would bullshots...
Commented on 2007-11-27 18:27:19 In reply to mt_sabao
Posted by mt_sabao
Cmon guys, say with me: Give me a "B"...Give me an "U"...Give me a "L"...
shit this is too long, you get the idea. i wouldn't call these as much screenshots as i would bullshots...
oh..!! bullshots..!! ..lol!!
i thought you were gonna spell out 'bulge'
Commented on 2007-11-27 18:28:19
Hahaha I thought so too, jioann00. lol ^^
Commented on 2007-11-27 18:30:43
LOL. bulge...
Well i think game looks good, and knowing team ninja it will be very polished. As for bullshots, i say bullshit, game will look AT LEAST this good, i see no reason why this is beyond what 360 can do... so no thx, i believe in this game...
Commented on 2007-11-27 18:35:21
Seems like the weapons in the game can be upgraded again, but also visually. Check out the claws and boots in the first and third picture.
Commented on 2007-11-27 18:37:51 In reply to rodrms
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2007-11-27 18:40:36 In reply to Schmooboo
Posted by Schmooboo
LOL. bulge...
Well i think game looks good, and knowing team ninja it will be very polished. As for bullshots, i say bullshit, game will look AT LEAST this good, i see no reason why this is beyond what 360 can do... so no thx, i believe in this game...
It won't look like this when playing. Cinematic camera angles can make any game look a lot better than i actually does. Not saying that this looks crappy or anything, but they are indeed bullshots. Another good example of this is Mass effect. ME looks incredible whenever you are talking to someone or with the screencaps in cool angles. When running around in a dungeon it looks far from breathtaking though.
Page 1 2 3 4 >>

About the game


What's up?
  • b0vril
    b0vril new trailer for Alien Covenant [url] (8 minutes ago)
  • MrWhite
    MrWhite Games, lower prices on things, and all firmware stuff sorted, and I see now reason why it wont be a success. So basically, about 6 months to a year to wait (1 Hour ago)
  • MrWhite
    MrWhite Basically the way I see it is this: it needs a handful of games, some sociable ones, and a few of its other niggling caveats to be consolidated as to be reasonable. (1 Hour ago)
  • MrWhite
    MrWhite as if they'd very little understanding of what the thing actually is, and what it's trying to do. (1 Hour ago)
  • MrWhite
    MrWhite Yeah, most seem reasonable in their concerns. But it sounds resoundingly positive as far as the hardware goes. Unless you're IGN of course. They basically just shat on it (1 Hour ago)
  • Megido
    Megido Stardew Valley multiplayer on Switch. SOLD! (1 Hour ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Well DF's review was pretty good and hardly all positive. I think if you could find something in their review to validate either decision. (2 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories