X360, PS3 Thursday, November 1, 2007 | 8:39 PM

Images of Pirates Vs. Ninjas

Images of Pirates Vs. Ninjas

Dodgeball is a popular activity in the first years of school or in summer camps. GameCock Media sent us some new images of the videogame based on this "sport", Pirates vs. Ninjas Dodgeball. They are from the Xbox 360 build of the game, but it is also developed for the Playstation 3 system. Robots, samuraïs and zombies join the ninjas and pirates!

All comments

Commented on 2007-11-01 20:58:12
It will finally be settled.
Commented on 2007-11-01 21:02:07
Commented on 2007-11-01 21:03:34
No Ben Stiller, meh.
Commented on 2007-11-01 21:58:02

Anywho.....Ninja vs Pirate is a good concept but im not sure about the game lol
Commented on 2007-11-01 22:10:16
WTF ???
Commented on 2007-11-01 23:15:42
Yeah I think I'll hate gamecock for using this name on a crappy looking game that'll probably be half-assed
Commented on 2007-11-01 23:46:51
I much preffer to know who would win in a fight between a Filipino Pirate and A Seasick Goat imho.
Commented on 2007-11-02 00:23:32
not bad for a downloadable game ... this is a downloadable game, right?
Commented on 2007-11-02 03:25:20
gamecock lol
Commented on 2007-11-02 08:25:55
That grave-level reminds me of "Nightmare before christmas".
The level is nice done, but,... the gamesystem, the idea of the whole sh....
Don't know how the guys of gamecock came to that idea... and to the name of their company ^^
Commented on 2007-11-02 09:01:25
why? just.. why?
This had been cool 3 years ago. why not make a damn lol-cat game while they're at it?
Commented on 2007-11-02 09:20:24 In reply to Skarp
Posted by Skarp
why? just.. why?
This had been cool 3 years ago. why not make a damn lol-cat game while they're at it?
Wait three years.
Commented on 2007-11-02 11:45:55
In 6 Years - Yo Yo : The Championships
In 9 Years - Pogo Stick Challenege
In 12 Years - Pokemon Card Master!
In 15 Years - Shoot you friends and join a gang challenge!
Commented on 2007-11-02 12:18:20
I like the look of this... different. =)

About the game

What's up?
  • asdfg
    asdfg Buought Rocket League on the steam sale, what a fun game! (3 minutes ago)
  • asdfg
    asdfg @GriftGFX: Im mostly there for the artworks and some gameplay tips. (48 minutes ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX @asdfg: I stopped going to /r/Overwatch for the most part. (1 Hour ago)
  • asdfg
    asdfg Just got a message from someone on Reddit begging to "borrow" my battle.net account to play Overwatch. Reported and blocked! :) (1 Hour ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker @MrWhite: Been a while since i saw that movie. Seriously no blood at all? Well damn. Imagine if they would do that with most games too, hell no. (2 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker @KORNdog: Ballet with knives indeed, but both got hit multiple times. And again, the gunshot in the beginning. (2 Hours ago)
  • Sdarts
    Sdarts Fargo sends a message to The Walking Dead: [url] (4 Hours ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (1 Day ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (4 Weeks ago)
  • Driftwood
    Driftwood Uncharted Collection livestream tonight at 9:30 GMT+2 (9 Weeks ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll be back live with the Forza 6 final build tonight at 10 GMT+2. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Turns out there was a mix up with the time for the live (different time zones). We'll be live with Andy tomorrow at 9 p.m. CET, most probably on PS4 this time. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Live cancelled, see news article for "info". (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Andy Tudor is a bit late so we'll have to wait a bit more. Sorry for the delay. (> 3 Months ago)
Top stories