TRAILER | X360, PS3 Thursday, October 13, 2011 | 11:30 PM

MP Trailer of GoldenEye Reloaded

MP Trailer of GoldenEye Reloaded

Activision has published this new trailer of GoldenEye 007 Reloaded focusing on multiplayer. The title will support 16-player online multiplayer and four-player split-screen.

Multiplayer Trailer

All comments

Commented on 2011-10-14 01:47:18
Absolutely shameless rapage of a classic. "The legend has never been better!" Erm, yes it fucking has - 14 years ago. This is not the legend known as Goldeneye on the N64. Stop fucking with my teenage memories by trying to leech money off the back of what is one of the best console games in living memory, Activision.
Commented on 2011-10-14 02:38:54
So, COD:007, huh?
Commented on 2011-10-14 02:57:22
So I can't duel wield a rocket launcher and a grenade launcher...
Commented on 2011-10-14 03:02:47
I saw iron sights... iron sights..... ummm did they even look at the original game? I mean, I know it had a fake iron sight, but not THIS iron sight we are all used too...
Commented on 2011-10-14 05:24:36
Feel sorry to say that..but that here is GARBAGE !!!
Commented on 2011-10-14 08:35:59
Seet mother of god, its like seeing baby jesus been raped on a pedo website.
Commented on 2011-10-14 11:21:05
Haha lol at all these rose tinted glasses wearing fools! not saying this game looks great or anything but it does not look as terrible as your all making it out to be! I wasn't all smitten by the original Golden eye like so that maybe has something to do with it.
Commented on 2011-10-14 11:33:07
nothing beats the original on N64
(ok, except Perfect Dark 64 ^^)
Commented on 2011-10-14 11:36:15
Dont get me wrong, goldeneye plays like shit now, aged badly, but THIS is not what that was.
Commented on 2011-10-14 13:56:31 In reply to ManThatYouFear
Posted by ManThatYouFear
Dont get me wrong, goldeneye plays like shit now, aged badly, but THIS is not what that was.
but if this WAS what that was, then it would also play badly. you can't appeal to the nostalgia crowd with updated gameplay, but you cant appeal to the new crowd with old, tired, shitty gameplay either. they did the right thing with this, i wont be buying it, but i appreciate the NEEDED updates. hell. if you want to play old, "aged horribly" goldeneye, play the original, it's what it's there for.
Commented on 2011-10-14 14:02:21
of course the graphics are very very dated, but in terms of gameplay and gamedesign i prefer to play the "aged horribly" Goldeneye on N64 (or PD64) to all those "modern" casualized shooters like Call of Duty, Killzone etc...
Commented on 2011-10-14 14:09:14 In reply to Darth82
Posted by Darth82
of course the graphics are very very dated, but in terms of gameplay and gamedesign i prefer to play the "aged horribly" Goldeneye on N64 (or PD64) to all those "modern" casualized shooters like Call of Duty, Killzone etc...
you're the minority, the industry doesnt cater to you. they would like to make SOME money afterall.
Commented on 2011-10-14 14:22:33 In reply to KORNdog
Posted by KORNdog
you're the minority, the industry doesnt cater to you. they would like to make SOME money afterall.
yeah i know, just wanted to say that not every gamer on this planet thinks that "modern shooter features" like autoregen health, checkpoints every 2 minutes, totally linear level design etc. are taken positive, but of course it's a minority and the developers have to appeal to the mainstream if they wanna sell there games in these times, no prob :)
Commented on 2011-10-14 14:59:03
what a shame
Commented on 2011-10-14 16:03:18 In reply to Darth82
Posted by Darth82
yeah i know, just wanted to say that not every gamer on this planet thinks that "modern shooter features" like autoregen health, checkpoints every 2 minutes, totally linear level design etc. are taken positive, but of course it's a minority and the developers have to appeal to the mainstream if they wanna sell there games in these times, no prob :)
Well Goldeneye doesn't need any checkpoints because the levels were 5min. long.
Commented on 2011-10-14 17:32:04
woohoo Kriss Vector 00:39sec ... marvelous
Commented on 2011-10-14 20:52:20 In reply to manicproblematic
Posted by manicproblematic
Haha lol at all these rose tinted glasses wearing fools! not saying this game looks great or anything but it does not look as terrible as your all making it out to be! I wasn't all smitten by the original Golden eye like so that maybe has something to do with it.
Fool? It's got fuck all to do with "rose tinted" anything. That term is so widely thrown about it's nauseating. It's the sheer brass neck of Activision on trying to capitalise on the reputation and the memory of a classic by regurgitating a half-arsed remake of their own vision, which looks horribly too much like COD and all the overplayed mechanics it uses (the aiming down the ironsights for one) that makes this game look so cringeworthy in comparison to what was genuinely one of the few original and innovative classic FPS ever made. They are basically shitting all over it here. And don't give me that times have moved on bollocks either. If they want to do a remake, then take what GE had and improve and innovate it, because that's what the game deserves. Not this COD clone shite.
Commented on 2011-10-15 19:21:09
Korn this does not feel like goldeneye though, i dont mind upgraded game mechanics, but this just feels like.. as mrwhite said, CoD.
Commented on 2011-10-16 18:28:24
The Perfect Dark remake on XBLA was a very good example of how to handle things. This is just shit.
Commented on 2011-10-17 08:54:52 In reply to 2PintsOfInsulin
Posted by 2PintsOfInsulin
The Perfect Dark remake on XBLA was a very good example of how to handle things. This is just shit.
yeah and no, they handled it well, but chickened out with the controls, instead putting in major auto aim (if original was this bad then i let them off but i cant rem) but there was NO need to aim what so ever.

About the game


What's up?
  • aphex187
    aphex187 71k on H1Z1 KoK! That is one monumental turnaround for Daybreak right there!!! On another note, matchmaking on R6 is just awful 2day (1 Hour ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker I've decapitated, sliced their legs off, beheaded them, but they keep coming back to fight me. So yeah cool that he wants revenge on me, I dig that system but please just stay dead. (2 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker I'm playing Shadow of Mordor and am I doing something wrong? Because these Orcs keep coming back from the dead and it's starting to become pretty damn annoying, let alone repetitive. (2 Hours ago)
  • nostradamus
    nostradamus look at anew Metroid style kickstarter. game is bonkers: [url] (4 Hours ago)
  • nostradamus
    nostradamus **** it, forget about half this JJ (Japan Junk), go hunt kickstarter indie projects like Narita Boy and so much promising stuff there. The world has moved on from JJ to fill any decent diverse catalog (4 Hours ago)
  • nostradamus
    nostradamus Tokyo Tattoo Girls, Senran Kagura: Peach Beach Splash, Blue Reflection, Four Goddesses Online: Cyber Dimension Neptune, Gun Gun Pixies ... lmao at all these names. (4 Hours ago)
  • nostradamus
    nostradamus @Moonwalker: he should talk to high profile class publishers like squenix for remake, Atlus for Persona or Sega for exclusive development. no need for shit junk like *let me check AGB shit blog* ... (4 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories