X360 Tuesday, September 11, 2007 | 3:09 PM

One PGR4 image

One PGR4 image

Bizzare Creation continues to give one screen of Project Gotham Racing 4 after the other, from the photo mode of the game. And it looks great as usual. Also, if you complained about the lack of gameplay videos, you should be pleased very soon...


All comments

Commented on 2007-09-11 15:20:39
sexy
Commented on 2007-09-11 15:21:35
Nice. I'm hoping to be 'pleased very soon', snoopers! :)
Commented on 2007-09-11 15:33:42
is that britney spears on the left???

urghhh! ;-P

best regards,
ScarJack
Commented on 2007-09-11 15:34:29
Purty.
Commented on 2007-09-11 15:46:51
How soon snoops?
Commented on 2007-09-11 15:58:37 In reply to vspectra06
Posted by vspectra06
How soon snoops?
Very soon.
Commented on 2007-09-11 16:01:18 In reply to entecillo
Posted by entecillo
Very soon.
Precisely.
Commented on 2007-09-11 16:02:22
yep

now ive made a mess again
Commented on 2007-09-11 16:15:28
how soon is 'very soon'?

i will continue to press F5 repeatedly then :) lol
Commented on 2007-09-11 16:40:28 In reply to rezehnder
Posted by rezehnder
is that britney spears on the left???

urghhh! ;-P

best regards,
ScarJack
I think it is

ROFL!! http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc
Commented on 2007-09-11 19:09:52
this is the real GT5 challenger not forza
Commented on 2007-09-11 20:26:25
looks great and i love the r8!
Commented on 2007-09-11 20:37:43
Sweet. London online = constant rain?

Yet again, GT5. If that game really ends up running at 60 FPS - which I still have a hard time believing - then its gfx shouldn't be compared to PGR4. Gameplay-wise, PGR3 had incredibly refined arcade physics, but I guess GT5 is aiming at a "faux simulator" feel. So... apples and oranges.
Commented on 2007-09-11 20:38:54
Sick of seeing the rain...it's like they found a new effect and can't get enough of it...

Oh, and it's an Audi R8, not an Audi r8, as Gallardo wrongly pointed out.
Commented on 2007-09-11 21:15:42
R8!!! yay love that car.
Commented on 2007-09-11 21:46:40 In reply to Nomino
Posted by Nomino
Sick of seeing the rain...it's like they found a new effect and can't get enough of it...

Oh, and it's an Audi R8, not an Audi r8, as Gallardo wrongly pointed out.
Eh...? What be the difference between r8 and R8? A capital letter? o.O
Commented on 2007-09-11 22:16:08 In reply to Snoopers
Posted by Snoopers
Precisely.
Like tomorrow soon? :p
Commented on 2007-09-12 01:06:58 In reply to Dangerous
Posted by Dangerous
this is the real GT5 challenger not forza
Ummm yeah GT5 won't even touch Forza's physic engine.
Commented on 2007-09-12 01:39:39
Cool Thanks guys.
Commented on 2007-09-12 05:27:16
this doesn't look that good to me... damn.
Commented on 2007-09-12 07:02:19
stop this photo mode stuff ... give me ingame screenshots!!!

no offense lads...

About the game


What's up?
  • droezelke
    droezelke Uma Thurman is now taking on Weinstein. Oh, she worked with him for 7 movies. Really? (6 minutes ago)
  • KORNdog
    KORNdog @MikeManiac61: if you have to? it's an awesome game. one of the most polished of the generation and offered about 50 hours of gameplay. it's well worth buying. (2 Hours ago)
  • MikeManiac61
    MikeManiac61 @nostradamus: Ugh, I'm tempted as well. I might pull the trigger if i have to. (4 Hours ago)
  • nostradamus
    nostradamus great price on horizon zero dawn. gonna bite. (4 Hours ago)
  • droezelke
    droezelke She's gotta have it on Netflix: nope, I don't get it. Must be because I'm white. I'm not kidding. (16 Hours ago)
  • rayy
    rayy But for games like OW is not an issue. Funny thing is most people who complain about OW having lootboxes dont even own a copy of OW or play the game. Don't even play MP games in general. (16 Hours ago)
  • rayy
    rayy Nobody is saying to not condemned EA for what they did. Yeah they did really bad, and they should get punish by it. They are getting punish by the market already. (16 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories