IMAGES | PC Thursday, August 22, 2013 | 2:00 AM

Outlast new screens

Outlast new screens

Red Barrels team is not at Gamescom but that doesn't them from releasing new screens of their creepy game Outlast. Also a 20 percent discount is offered to those who pre-order the title on Steam.

All comments

Commented on 2013-08-22 08:17:08
That figure in night-vision is really scary...:-o
Commented on 2013-08-22 16:35:58
My most wanted PS4 title...Gonnae be amazing!!
Commented on 2013-08-22 16:54:49
i kinda wish it looked better then it does. but it's giving me condemned vibes so i'll be getting it day one. btw. is this a launch title on PS4? i know it's gooing to be free on PS+ but will it be day 1?
Commented on 2013-08-22 17:51:45
Free on ps+ ???? omg are you for real? That would be great news
Commented on 2013-08-22 18:03:10 In reply to dafish
Posted by dafish
Free on ps+ ???? omg are you for real? That would be great news
yup. it's out on PC in september. free for PS+ sometime later. i assumed early 2014 or late 2013...but maybe it'll make it for launch?

About the game


What's up?
  • Tinks
    Tinks ooo Pyre on discount and it comes out next month! I didn't even realize it was coming so soon (4 Hours ago)
  • b0vril
    b0vril @Moonwalker: I imagine the bitrate for most 4K streaming is going to be significantly less than the bitrate on most 1080p blu-rays. (7 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker These shows already are crisp as can be on the B6, not demo video crisp. Was kinda expecting that from Netflix 4K. Guess i really need to see a 4K BR disc. (10 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker I deciced to upgrade my Netflix to 4K, was curious. Gotta be honest, watched episodes of Better call Saul, House of Cards and so on, i have a very hard time seeing a difference at all. Disappointing. (10 Hours ago)
  • aphex187
    aphex187 GLASTONBURY (11 Hours ago)
  • b0vril
    b0vril Even* (12 Hours ago)
  • b0vril
    b0vril Wven after the barage of shitty reviews GTA V is still a top seller in the Steam sale. (12 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories