VIDEO | PS3 Friday, September 17, 2010 | 7:22 AM

TGS: Laguna Seca in GT5

TGS: Laguna Seca in GT5

To be done for the moment with new Gran Turismo 5 videos, here is a lap of the mythical Laguna Seca video.

TGS: Laguna Seca
Download: WMV | MP4 | AVI

All comments

Commented on 2010-09-17 07:36:36
I expect to see video of every car and every track in the demo, under every condition available...by the time I wake up in the morning.
Commented on 2010-09-17 07:37:53
LMAO...not gonna happen.
Commented on 2010-09-17 07:38:31
This one is better but that WRX in the rain from the other vid was just awful. It was like it was on ice even when going just 40kph
Commented on 2010-09-17 07:47:45
Hopefully we get a video of the Lexus LFA if it's in the demo.
Commented on 2010-09-17 08:13:40
No Lexus LFA in the TGS build...sorry.
Commented on 2010-09-17 10:17:55
thanks for the GT5 videos !

is there any damage on TGS demo ?
Commented on 2010-09-17 11:51:59 In reply to tomcatobi
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2010-09-17 11:59:22
I like that race, looking forward to this !
Commented on 2010-09-17 13:46:11
I've downloaded all your videos. The work you guys do with the games that people like, it's awesome. All we want to see are the games, in some form, AND in HD. And you do that. Keep it up guys!
Commented on 2010-09-17 14:04:57
Too bad those dynamic shadows inside the car are very pixelated. Smoother shadows for interior would have been nicer.
Commented on 2010-09-17 15:31:15
yeah thats disappointing. I have a feeling those jaggie shadows are going to end up distracting me
Commented on 2010-09-17 15:49:56
The shadows are messed up in this cockpit.
Commented on 2010-09-17 15:53:54 In reply to tomcatobi
Posted by tomcatobi
This one is better but that WRX in the rain from the other vid was just awful. It was like it was on ice even when going just 40kph
Seriously, don't you have anything better to do?
Commented on 2010-09-17 21:58:14 In reply to bleachedsmiles
Posted by bleachedsmiles
yeah thats disappointing. I have a feeling those jaggie shadows are going to end up distracting me
it's obviously an issue with this track in particular, since the other video's of other tracks dont have this problem (just watch the trial mountain footage)...i guess it's some glitch where it's rendering "chase cam" quality shadows in the car even tho you're using cockpit cam.

About the game


What's up?
  • MikeManiac61
    MikeManiac61 @nostradamus: Ugh, I'm tempted as well. I might pull the trigger if i have to. (25 minutes ago)
  • nostradamus
    nostradamus great price on horizon zero dawn. gonna bite. (30 minutes ago)
  • droezelke
    droezelke She's gotta have it on Netflix: nope, I don't get it. Must be because I'm white. I'm not kidding. (12 Hours ago)
  • rayy
    rayy But for games like OW is not an issue. Funny thing is most people who complain about OW having lootboxes dont even own a copy of OW or play the game. Don't even play MP games in general. (12 Hours ago)
  • rayy
    rayy Nobody is saying to not condemned EA for what they did. Yeah they did really bad, and they should get punish by it. They are getting punish by the market already. (12 Hours ago)
  • rayy
    rayy Cosmetic lootboxes on overwatch doesnt affect the gameplay at all, and if you play the game enough you get those stuff for free anyways. You really dont have to grind that much tbh. (12 Hours ago)
  • rayy
    rayy Say welcome to seasson passes, split comunity, having to pay more than $60 for the game to get all the maps or heroes I want, so yeah I will take lootboxes on Overwatch over having to buy a season pas (12 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories