TRAILER | X360, PS3 Friday, May 18, 2012 | 6:16 PM

The Amazing Spider-Man: Web Rush

The Amazing Spider-Man: Web Rush

New trailer of The Amazing Spider-Man that shows spidey's agility in Manhattan. The game is coming out in June.

Web Rush Trailer

All comments

Commented on 2012-05-18 18:40:12
Hmmmmm really want to believe that this might be good but well you guys know the drill eh :(
Commented on 2012-05-18 18:49:04
Looks like a nice mixture of the Batman AC grapple hook system and the usual swinging, but yeah, it's a movie game so.... it's probably going to be pretty unpolished.
Commented on 2012-05-18 19:10:10
Yes,it looks quite good in graphics.I hope it is like batman arkham city game was to the movie.
Commented on 2012-05-18 20:23:51
Very nice parkour movements there by interacting with the environment, a bit better than Prototype, but probably more limited? Interesting nontheless.
Too bad the movie is something I wont bother with, looks crap IMO lol
Commented on 2012-05-18 23:26:04 In reply to Sath
Posted by Sath
Very nice parkour movements there by interacting with the environment, a bit better than Prototype, but probably more limited? Interesting nontheless.
Too bad the movie is something I wont bother with, looks crap IMO lol
I was thinking the same thing about the movie after the first trailer. But the other trailers looks promissing actually. I haven't lost my hope yet. :D
Commented on 2012-05-19 00:17:18 In reply to MrWeb
Posted by MrWeb
I was thinking the same thing about the movie after the first trailer. But the other trailers looks promissing actually. I haven't lost my hope yet. :D
Never been a fan of Spiderman other than the acrobatic and the big jump leaps he does, other than that i find him very boring.
Commented on 2012-05-20 04:32:30
The game looks cool, it's just a shame that it's probably Andrew Garfield playing Spider-Man/Peter Parker in the game like the movie. Personally I think one of the other actors that were auditioned should have won the role, either Josh Hutcherson (currently Peeta in The Hunger Games) or Logan Lerman. (The guy who plays Percy Jackson.) Here's one of Josh Hutcherson's Spider-Man auditions for those who haven't seen it:

http://www.youtube.com/watch?v=XvCdfXozqF8

Having said all that, I wish they'd just made Spider-Man 4 with Sam Raimi instead. I feel sorry for Dylan Baker as he played Dr. Curt Conners in the 3 previous movies as little more than a cameo and was supposed to get his big role in Spider-Man 4 playing Dr Conners/The Lizard but instead they go and reboot the franchise and get rid of everyone involved with the previous movies! :(
Commented on 2012-05-20 13:39:07
reminds me of the motions of Gravity Rush.oh, hello there. whos da cutey *^_^*?
Commented on 2012-05-20 13:44:08
Its hilarious to watch all those "serious face expressions to try and look cool" and "poses" fails lol.
Commented on 2012-05-20 15:05:13 In reply to Corellianrogue
That guy sure is pouty...thank god they didnt chose him...lol
Commented on 2012-05-20 22:24:02 In reply to KORNdog
Posted by KORNdog
That guy sure is pouty...thank god they didnt chose him...lol
Pouty? You mean like this?:

http://funnyquotesandcomics.com/wp-content/uploads...


http://www.shockya.com/news/wp-content/uploads/ama...


Plus Andrew Garfield just whines throughout the trailers and sounds like Woody Allen when he's saying the funny lines.

http://www.youtube.com/watch?v=16AwVWvjQhY

I still think the best Spider-Man voice-wise was Christopher Barnes (best known as Greg Brady in The Brady Bunch movies) who played Spider-Man in the 90s cartoon series. It's a shame he never got to play him in the movies, although I guess he was too old by the time they were made since they started with Peter Parker in high school.
Commented on 2012-05-21 00:35:53
that dude sux big ones, glad they didn chose his fulyness lol
Commented on 2012-05-21 21:14:26
Looks like too much auto pilot

About the game


What's up?
  • GangstaNip
    GangstaNip Ive had a number of DS4 dying horror stories.lol. (1 Hour ago)
  • Melmoth
    Melmoth @bleachedsmiles: My controller ran out of juice and disconnected during a bloodborne bossfight without prior warnings. you can imagine i was happy about that :) (2 Hours ago)
  • KORNdog
    KORNdog Now my wiiU pad on the other hand, that can sometimes only last 3 hours depending on the game. Lol (2 Hours ago)
  • KORNdog
    KORNdog @bleachedsmiles: yup. 8 hours if not more. I've never had to switch controllers yetdue to one running out. But i have one docked if that day comes. (2 Hours ago)
  • bleachedsmiles
    bleachedsmiles I think the special edition of batman comes with a cover with the bat symbol to place over it though...so swings and roundabouts (3 Hours ago)
  • bleachedsmiles
    bleachedsmiles idea why sony's not put an option to turn the light off, or make it so you dont have to go through 3 menus to turn the pad off (3 Hours ago)
  • bleachedsmiles
    bleachedsmiles @KORNdog: You get 8 hours worth??? I get about 4 max till it's there asking me to recharge. It's a universal complaint against an otherwise great pad (which i prefer over the 360's). I still have no (3 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood In just a few hours, at 3:00 CET, Bloodborne will get the Gamersyde treatment. (5 Weeks ago)
  • Driftwood
    Driftwood Harold live tomorrow evening, with Loris Malek and Olivier Derivière, only on Gamersyde. (11 Weeks ago)
  • Driftwood
    Driftwood Be there "tomorrow" morning at 8:01 am CET for our verdict on Sunset Overdrive and our direct feed videos. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood The Sunset Overdrive Livestream will be on Oct. 20 at 9:30 pm CET (> 3 Months ago)
  • Game2k
    Game2k You can watch all GamesCom 2014 press conference on GSY. (> 3 Months ago)
  • Game2k
    Game2k Watch all E3 conferences here at Gamersyde. We'll news them 15 min. before they go live. (> 3 Months ago)
  • BlimBlim
    BlimBlim Big update of the game pages, it's now much simpler to find videos and images of a game :) (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories