X360, PS3 Saturday, October 25, 2008 | 10:16 PM

Trailer of 50 Cent II

Trailer of 50 Cent II

THQ has taken over the publishing rights for 50 Cent: Blood on the Sand, and here is the first trailer from them. The game features online co-op and is planned to be released early next year.


October

All comments

Page 1 2 >>
Commented on 2008-10-25 22:46:06
cant wait lol

it should be well fun and some good beats/music. graphics look nice too.

and Online co-op?.......YEAH!!
Commented on 2008-10-25 22:55:56
Good beats/music? what 50cent? lol! Go buy Dj Muggs Vs Sick Jacken for that and not this lamo ;P

Hehe!! no but seriously this is horrid and shows that these so called Rap Hardmen are pantomime characters out for the money.....
Commented on 2008-10-25 23:05:39
i want to play it as THE GAME,imagine that game and fiddy co-op after all there beef lol
Commented on 2008-10-25 23:12:10
lol hip hop gangster meets irak
Commented on 2008-10-25 23:13:10
This is the lamest shit i've ever seen i think...no wait, Shaq Fu is still lamer, but this is damn close. Gimme the skull!? Gimme a break more like it, what a joke.
Commented on 2008-10-25 23:25:43
They can't be serious.. that's all I can say..
Commented on 2008-10-26 00:04:45
this actually doesnt look that bad. yeah its a rediculous concept and the the inclusion of 50 cent is just a marketing ploy, but i think if you stripped that away not half as many people would be complaiing about the title. as long as it plays well i honestly couldnt care less who the main character is, BUT i will NOT be buy the game purely BECAUSE its 50 cent, whereas most of the people interested in the game will do...just like the first. selling on 50's name alone.
Commented on 2008-10-26 00:14:42 In reply to aphex187
Posted by aphex187
Good beats/music? what 50cent? lol! Go buy Dj Muggs Vs Sick Jacken for that and not this lamo ;P

Hehe!! no but seriously this is horrid and shows that these so called Rap Hardmen are pantomime characters out for the money.....
:P 50 cent might not be a good lyricist(?) but his beats and most of his early songs are fucking awesome. but now he is just a sell out but still produces some good songs now and again
Commented on 2008-10-26 00:33:21 In reply to KORNdog
Posted by KORNdog
this actually doesnt look that bad. yeah its a rediculous concept and the the inclusion of 50 cent is just a marketing ploy, but i think if you stripped that away not half as many people would be complaiing about the title. as long as it plays well i honestly couldnt care less who the main character is, BUT i will NOT be buy the game purely BECAUSE its 50 cent, whereas most of the people interested in the game will do...just like the first. selling on 50's name alone.
The game in itself will probably prove decent, most games released now days are, but the whole concept of some hip hop star in the freaking middle east looking for some skull? The whole idea sucks donkey ass. You'd have to be a retarded monkey (or 5 years old) to think that's cool :P

If you want to use famous people in games, at least put them in there for some freaking reason. Like...wtf do i know, rap hero world tour? :P
Commented on 2008-10-26 00:52:12
Thank god for Brütal Legend.
Commented on 2008-10-26 00:56:42
i automaticaly hate this game because it has 50 cent in it.

but hey at least i'm honest ;)
Commented on 2008-10-26 01:30:20
This actually looks pretty fun.
Commented on 2008-10-26 03:43:44
I still haven't gotten over the fact that the first one was a multi-million unit seller... What a horrible concept for a game, can't we have a little imagination? I guess it's no different than the barbie games though. PR...
Commented on 2008-10-26 03:44:38
The graphics looks great. This may actually be fun.
Commented on 2008-10-26 04:12:40
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2008-10-26 04:22:22
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2008-10-26 10:03:02
This kind of thing makes me laugh. All these rappers who think they are so tough and "badass" and could take on an army while swinging two guns.......ha ha ha....please!

In real life they need an army of 400 pound bodyguards to see off a group of hormonal 14 year old girls that are trying to...........take thier picture!!!!

How on earth do they really think they could take on a terrorist on their own, the taliban would just need to whip out a camera and they would go running home to their mansion!

HA HA..................Lame!
Commented on 2008-10-26 10:11:14
I LOL at this game hahaha.
Commented on 2008-10-26 10:14:56
Dude, don't front, they took his diamond encrusted skull.
Commented on 2008-10-26 10:15:40
50 cent now in iraq hahahahahaha how ridiculous can it get. When they announced that they were going to do a 50 cent game a couple of years ago (the first one) i laughed, then when they announced the title bulletproof i laughed even more.
Commented on 2008-10-26 12:14:12
I like how they forgot to texture the shotgun in the last picture in the trailer there, what with all the logos and stuff. Or how they were too lazy to change his open hand into a fist when hitting that guy, also towards the end of the trailer.
Commented on 2008-10-26 13:22:03
I'm just happy to see a lead character that is of color, unfortunately it had to be 50cent blazing dang guns :(
Commented on 2008-10-26 19:23:14
this world is going down the drain...
Commented on 2008-10-26 23:06:04
Doesn't matter that they took what was his, cause what was his was at first Damien Hirst's.
I hope they're not taking themselves too seriously with the whole "In a world he didn't know...". It sounds so ridiculous that it's either brilliant or the most painful to watch trailer ever. Also.. 50 sounds like a retard with a speaking disability.
Commented on 2008-10-26 23:41:40
Wonder if we'll be seeing any Vitamin Water ads in this one. Perhaps it will replenish Fiddy's health.
Page 1 2 >>

About the game


What's up?
  • Loakum
    Loakum @crookedmind: I always mix up holidays. So instead of ribs, I guess I'll have chinese food today. Sweet & Sour chicken it is! (3 Hours ago)
  • crookedmind
    crookedmind Memorial day is Monday, Loakum. You in like Kiritimati? (3 Hours ago)
  • Loakum
    Loakum (((((Happy Game of Thrones Day!!!))))) .....memorial day too (4 Hours ago)
  • Loakum
    Loakum @scoobs0688: Nah, I haven't played it yet. Is there an demo for it? (4 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX I don't think it will become less inviting. MMR is supposed to do the opposite. It's supposed to keep the sharks in the ocean. (4 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX most games.. certainly than Overwatch. Of course there's skill to Overwatch though. That's not really in debate. (4 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX I think it's probably more meta heavy than you're suggesting. There's more to CS:GO than the gun game. And it has a skill curve that I think is probably more widely expressed on the lower levels than (4 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (1 Week ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (8 Weeks ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Uncharted Collection livestream tonight at 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories