X360, PS3 Monday, April 21, 2008 | 12:55 PM

Images of Wheelman

Images of Wheelman

Midway has sent out the 720p versions of the Wheelman images we published last week, plus adding one or two new ones. The game looked pretty promising judging from the videos, and Vin Diesel's performances in games has been pretty good so far.


All comments

Commented on 2008-04-21 14:16:56
Commented on 2008-04-21 14:20:10
Well testers do get the short end of the stick and have to play bigged up unfinished games, bound not to have anything decent to say about it

I am unsure about this the riddick game was great but, hmm i wannabe driver ?

Is taht the unreal engine ? cause ewww
Commented on 2008-04-21 15:03:11 In reply to citizenx
Posted by citizenx
A friend of mine is on the QA/testing team for this game - He hasn't said many good things about it!
QA/testing teams usually are under standard non-disclosure. If he wants to keep his job he shouldn't be talking about it with you or anybody else.
Commented on 2008-04-21 15:30:50 In reply to GrimThorne
Posted by GrimThorne
QA/testing teams usually are under standard non-disclosure. If he wants to keep his job he shouldn't be talking about it with you or anybody else.
He didn't disclose details - just said to avoid it ;)
Commented on 2008-04-21 16:36:06
Exotic yet boring looking locations? Check.

Shitty bullet trails for that XTRA AWESOMENESS!!!! RAGR!! Check.

Bad explosion effects? Check.

Invincible cars that handle bad but that's okay because they can crash through everything. Check.


At least now we can say this gen caught up with last gen now.
We are finally seeing games as bad as the crap spewed out last gen WITH all the checklist ticked off.

Oh one more.

GTA4 coming out soon so 98% of gamers won't give a damn about any other game for at least a month so why are they even releasing this. Check.
Commented on 2008-04-21 16:46:39
Ugly bloom, ugly glowing textures, average or below average geometric detail and effects...

The videos looked to have really bad gameplay.
Commented on 2008-04-21 18:34:01 In reply to masteratt
Posted by masteratt
Exotic yet boring looking locations? Check.

Shitty bullet trails for that XTRA AWESOMENESS!!!! RAGR!! Check.

Bad explosion effects? Check.

Invincible cars that handle bad but that's okay because they can crash through everything. Check.
Let's not forget the bizzaro world physics where your car acts like it has the mass of an oil tanker and every other car acts like a cardboard box made of rubber.
Commented on 2008-04-21 19:18:41
how can a carboard box me made out of rubber? lol
get your point though...
Commented on 2008-04-21 19:23:26
Lol, the devs are brave releasing screens like this. If I was them I'd be keeping quiet about the game then sneaking it out onto the shelves. At least then they'd get a few curious buyers.

I can see this one filling bargain bins around the country.
Commented on 2008-04-21 20:58:15
This game looks awfull. From the bland, empty and lifeless streets, to the horrible car physics and so-so graphics.

Nope, not all that excited for this one.
Commented on 2008-04-21 20:58:56
something tells me this will turn out like XXX
Commented on 2008-04-22 00:28:39
it reminds me a bit of 50 cent bulletproof, but ofcourse with vin diesel, anyone agree?

About the game


What's up?
  • Sdarts
    Sdarts Dragon Age: Inquisition Gameplay Features – Crafting & Customization. [url] (14 minutes ago)
  • asdfg
    asdfg @aphex187: is cheebs Karl? Or do you have another ragequitter as well? :) (1 Hour ago)
  • Sath
    Sath @Phaethon360: glad i am not the only one who sometimes says "shadow of hodor" lol (1 Hour ago)
  • Phaethon360
    Phaethon360 Looks like LOTR has some competition [url] (2 Hours ago)
  • aphex187
    aphex187 @asdfg: they were three asshholes who ever they were, Cheebs rage quit after being wasted by them lol (3 Hours ago)
  • droezelke
    droezelke @Moonwalker: my prediction: good setting destroyed by tank controls like in RE. Graphics will be average at best. (3 Hours ago)
  • asdfg
    asdfg @aphex187: of course it was swedes. We love to torture ppl. :) (3 Hours ago)
PreviousNext
  • Game2k
    Game2k You can watch all GamesCom 2014 press conference on GSY. (7 Weeks ago)
  • Game2k
    Game2k Watch all E3 conferences here at Gamersyde. We'll news them 15 min. before they go live. (> 3 Months ago)
  • BlimBlim
    BlimBlim Big update of the game pages, it's now much simpler to find videos and images of a game :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood 4 videos added to our Left Behind Review. Spoiler free obviously. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood PC video of the TitanFall beta now up. Incoming X1 footage. (> 3 Months ago)
  • FireWire
    FireWire Good stuff blim! (> 3 Months ago)
  • BlimBlim
    BlimBlim Coming tomorrow, our PS4 videos of Knack, COD Ghost, AC4, Lego Marvel and the demo of Fifa 14! (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories