Wednesday, May 28, 2008 | 8:16 PM

Ubidays: BG&E2 images and trailer

Ubidays: BG&E2  images and trailer

Our prayers have been answered, and Beyond Good & Evil 2 has been announced. The trailer is uploading, but here are some images first.
Update: Teaser trailer is up. CG of course.
Update 2: The teaser is supposed to be done with the game's engine. Incredible if true.


Ubidays: Teaser

All comments

Page 1 2 3 >>
Commented on 2008-05-28 20:25:25
nice piggy piggy
Commented on 2008-05-28 20:28:27
oh yeah something happened to him at the end of the game
Commented on 2008-05-28 20:30:06
the first game had a cartoony artstyle right? hmm interesting choice to change it..looks good tho
Commented on 2008-05-28 20:32:17
His snout is awesome xD Never played the first one, I'll have to borrow it from my boyfriend^^
Commented on 2008-05-28 20:33:25
Thank you ubisoft...
Commented on 2008-05-28 20:34:02
Finally!!!
Thank God!
Commented on 2008-05-28 20:34:21
maybe its not what the game really will look like, but the images come from the trailer, and its evident from the images that it isnt CG...ill take it as a tech demo

EDIT: haha i knew i was right.
Commented on 2008-05-28 20:42:52
What! Im heating up now boi! Thank you Ubi and I cannot wait!!
Commented on 2008-05-28 20:43:40
Yes! The first game was so fun I can't wait to see more :)
Commented on 2008-05-28 20:44:25
what platforms?
Commented on 2008-05-28 20:47:55
no way!!!
Commented on 2008-05-28 20:50:38
YAY, liked first game, looking forward to this.
Commented on 2008-05-28 20:53:16
Damn..this is getting better and better!
Commented on 2008-05-28 20:55:04
Those look like they could be in-game assets (at least as far as models and textures). Image quality is way over the top, but I'd love to see some SSS. Just the artwork is really great IMO.
Commented on 2008-05-28 21:00:35
o my god! I so love the 1st one!
Cant wait! Graf is Incredible! awesome!
Commented on 2008-05-28 21:01:39
Shocker of the year! No way the final game will look that great though (unless it's a movie!) I hope Jade looks like a real woman this time.
Commented on 2008-05-28 21:02:20
Its definately realtime but its also more than likely that the final game wont look like that

it will be downgraded like BF BC
Commented on 2008-05-28 21:05:41
This has made my day!

Actually, I think I'll stick BG&E on my PC now...

:o)
Commented on 2008-05-28 21:09:17
Daaaaaamn, that looks aaaaawesome!
Commented on 2008-05-28 21:26:59
uh, what the hell is this realistic crap? Why not stick to the original cartoony-style? Get the F out of here with that, Ubisoft.

with that out of the way, BG & E is back! Can't wait...
Commented on 2008-05-28 21:30:13
I doubt the lighting will end up looking that great, but we'll see.
Commented on 2008-05-28 21:30:51
^^...ehh..lol?


Ubisoft got me really hyped up today, it's not fair :(
Commented on 2008-05-28 21:35:50
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!!!
Commented on 2008-05-28 21:41:33
"Carlson and Peters!"

I did think the pig was infected at the end of BG&E...
Commented on 2008-05-28 21:50:41
Never finished the first. Had a file on my PS2 MC and then started a new one on my PS3...now seems like a good time to try and finish that (before MGS4).
Page 1 2 3 >>

About the game


What's up?
  • Sdarts
    Sdarts Luke Cage - Street Level Hero Harlem - 30 September - Netflix: [url] In case someone forgot about it, Luke Cage is out on Netflix. Enjoy! (35 minutes ago)
  • alimokrane
    alimokrane Lost Odyssey is now backwards compatible Woooot! please blue Dragon next! I do fancy taking a trip down memory lane :) (1 Hour ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX You should definitely skip it if you intend to skip the single player.. but you shouldn't skip it because of the multiplayer (1 Hour ago)
  • KORNdog
    KORNdog @Tinks: MP is indeed ass. and the snap map feature turned out to be crap from the dozen or so maps i played. (1 Hour ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX It's a meaty campaign too. And you'll probably like the MP anyway. It's a fun throw-away experience. (3 Hours ago)
  • Megido
    Megido @Tinks: The single player campaign is the best raw action FPS gameplay since Painkiller though, it's totally worth it. (3 Hours ago)
  • Tinks
    Tinks if the MP ain't good I ain't buyin it (4 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (10 Weeks ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories