X360, PS3 Friday, August 4, 2006 | 8:02 PM

Call of Duty 3 images

Call of Duty 3 images

Activision released these new images of Call of Duty 3, in a very rainy level this time.


All comments

Page 1 2 >>
Commented on 2006-08-04 20:11:45
Brothers in Arms looks much better than this game.
Commented on 2006-08-04 20:13:18
cant see a vast improvement over cod2 - still it looks good though and will rent depending on reviews as IW aint developing this one
Commented on 2006-08-04 20:14:07
Looks alright to me, it better be fun to play though because there's so many war themed shooters already. Can't say I see any difference between the 2 versions (360 & PS3), which is probably a good thing.
Commented on 2006-08-04 20:14:51
It looks pretty good graphically.
Commented on 2006-08-04 20:23:30
Seems like this will look a whole lot better in motion.
Commented on 2006-08-04 20:23:44
dont execpt any difference between the 360 and ps3 lol its the same game and since both have pretty much a wash on cpu/gpu performance its gonna be pretty even on all dual release games

I have to agree with koenshaku though... BIA looks better... i mean i heard all the upgrades like the grass trails and smoke trails and how the global weather effects it but... i dunno i was expecting more for some reason.
Commented on 2006-08-04 20:31:23
Yeah, weird there's no difference when the PS3 is supposedly TWICE as powerful, isn't it? ^_^
Commented on 2006-08-04 20:39:32
LOL ya ... typical sony hype LOL

Anyways guys heres the gameplay videos they arent hidef by any means but the clouds and the smoke and stuff really stand out... their are 3 videos and theire youtube so ... as i said low quality

http://www.nextechnews.com/PermaLink,guid,0e09e74d...
Commented on 2006-08-04 20:40:34
What is with their monotone color palette? Dont they know that the next gen systems have more than 16 colors on screen at any given time? :)
Commented on 2006-08-04 20:44:01
Looks better then COD2... Hope they come up with somtinh new this time althoug the MP of COD2 still rocks! :D
Commented on 2006-08-04 21:03:41
shot 6 looks great. the rest look like cod2
Commented on 2006-08-04 21:06:37
Is it me, or do the the textures look worse than in COD2?
Commented on 2006-08-04 21:32:50
Do I really need a third rendition of this tunnel-running arcade shooter? Nope. But fans will again gobble it up like hot fudge.

Btw oval scope. I hope they realize they're creating a widescreen game for two consoles soon.
Commented on 2006-08-04 22:09:15 In reply to Joergen
Posted by Joergen
Do I really need a third rendition of this tunnel-running arcade shooter? Nope. But fans will again gobble it up like hot fudge.

Btw oval scope. I hope they realize they're creating a widescreen game for two consoles soon.
You probably dont but others like me will ;)
Commented on 2006-08-04 22:30:03
Screenshots looks ok but it will look much better in action.
Commented on 2006-08-04 22:41:33
Iam not impress at all...
Well just wait for more screen and trailer.
Commented on 2006-08-04 22:45:13
looks a bit better. but i will be getting this because i heard theres gonna be some great features coming in to this game...

including 16 man servers on xbl.
Commented on 2006-08-04 22:58:56
I like the fact that there's grass, and it's realistic grass, so it bends and sticks the way real grass would. That at least shows some decent effort.
Commented on 2006-08-04 23:06:22
Im only buying this game if it has Co-Op. Probably doesn't.
Commented on 2006-08-05 00:17:28
Maybe if Brothers in Arms3 weren't coming around the corner, I would be a little more impressed. COD2's screen shots weren't very impressive, but after I saw the game in motion, my jaw dropped to the floor. I won't judge these screen shots for final judgement.
Commented on 2006-08-05 01:05:52
i'm sure it looks much better in action. i hate the ground textures though. BIA does look better IMO
Commented on 2006-08-05 01:10:46
Get over the world war FPS games already... it's been beaten to death. Developers should use a bit of imagination and come up with interesting ideas, not rehashes of the same boring WW2 shit.
Commented on 2006-08-05 01:43:52
apparently this COD will be more multiplayer focused than COD2. From what I've read it will include vehicles, player classes, etc. Very BF 1942 I guess.
Guess thats a good thing.

Looks nice. Self shadowing is nice.
Commented on 2006-08-05 01:50:14
I think it looks awesome. The self-shadowing especially helps.
Commented on 2006-08-05 01:57:05
It better have a solid 10hrs of single player.

Anyways looking fine espeically when in motion.
Page 1 2 >>

About the game


What's up?
  • nostradamus
    nostradamus outcast developer of dissapoinging sequels given a platform. like a charity. it's that time of the year.. (24 minutes ago)
  • droezelke
    droezelke @jmd749: ok, but I still don't understand what was so awesome? (1 Hour ago)
  • jmd749
    jmd749 @droezelke: I love the collaberation, I think Sony might be trying to make Kojima Productions a 1st party dev, cause they sure are treating them like one. Sorry if you thought it was a shit interview. (1 Hour ago)
  • droezelke
    droezelke @jmd749: What is awesome about that interview? No new information at all. Just guys kissing each others ass. (3 Hours ago)
  • Tiz
    Tiz I love em both to be honest. When I start playing either of them, I'm glued for a while albeit for different reasons. (3 Hours ago)
  • Tiz
    Tiz Halo is a lot more dependent on individual skill which makes gunfights more intense and Overwatch is far more dependent on team synergy. (3 Hours ago)
  • Tiz
    Tiz As someone who has a fair amount of hours in both Halo & Overwatch, I'd say they both scratch different itches, but Overwatch has the broader appeal. (4 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories