X360, PS3 Thursday, July 12, 2007 | 10:34 PM

E3: Sega Rally Revo video

E3: Sega Rally Revo video

Aenima sent me this video of Sega Rally Revo, showing some old-school gameplay like I was hoping to see for a new Sega Rally :)


E3: Video
Download: WMV | MP4

All comments

Commented on 2007-07-12 22:48:30
Sweet :)

Is this the start of a flow of videos from Yde now. ?

Really want to see more of PGR 4 sorry to bug but like nobody seemed to have bothered on other sites.

Looks great the video no Dirt but its arcade and not striving for realism. :)
Commented on 2007-07-12 22:51:40
awesome mud and snow
Commented on 2007-07-12 23:12:47
Well it moves like shit off a shovel, unfortunately it's looking like it too.

No doubt i will play supeb though!
Commented on 2007-07-12 23:31:59
never thought i'd say this, but it looks TOO arcadey (big fan of burnout here)...looks like ridge racer in the fact it takes bearly no skill to actually play.

runs nice and fast tho...i just wish there was damage on the cars (i assume there isnt by that footage) and i wish the snow didnt stick to the car like its shaving foam.
Commented on 2007-07-12 23:54:26
I don't think the video resolution is helping much IMO.

There are some nice touches; the snow looks awesome, as do the slushy roads and those mountains! Also, when the cars go through big puddles, they come up all shiny for a bit! I played Sega Rally 2 on the dreamcast to death, so I'll be getting this!

GAME OVER YEAAAAAAAAAAAAAHHHH-AHHH!
Commented on 2007-07-13 14:21:36
looking not so next gen, i was exspecting little bit more, but perhaps its the reoslution
Commented on 2007-07-14 12:32:48 In reply to 2PintsOfInsulin
Posted by 2PintsOfInsulin
GAME OVER YEAAAAAAAAAAAAAHHHH-AHHH!
Hmmmmm, isn't it from Daytona USA?

Anyway, "Game Over yeaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh" rocks ;)

Now I connect my SS (SEGA SATURN) with my Panasonic PT AE 1000E...
Commented on 2007-07-15 06:16:26 In reply to DavidDC
Posted by DavidDC
Hmmmmm, isn't it from Daytona USA?
Nope. Sega Rally.
Commented on 2007-07-15 13:18:35
RooooooOoooolliing stAAAAAAAaaaaaaAAART!!

Daytona USA. :)

About the game


What's up?
  • GriftGFX
    GriftGFX y tho (1 Hour ago)
  • droezelke
    droezelke @GriftGFX: You probably had a little orgasm ;-) (1 Hour ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX The replay capture and video export feature in Overwatch is pretty neat. (2 Hours ago)
  • droezelke
    droezelke Just bought Gears of War 4 for 19,99 Euro. X1X is 103 GB... Holy crap (3 Hours ago)
  • droezelke
    droezelke @GriftGFX: like BF2. (3 Hours ago)
  • docLEXfisti
    docLEXfisti MMO's? (3 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX I don't know if it warrants a direct comparison to labor, but some exploitative games do not value your time much. (3 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories