TRAILER | PC, PS4, Xbox One Thursday, January 19, 2017 | 7:59 PM

For Honor: Metagame & Beta access

For Honor: Metagame & Beta access

First, For Honor is gold. Second, Ubisoft has announced a partnership with Twitch for War of the Factions, a limited-event and crossplatform metagame. Get the details inside along with the video showing the content of the upcoming closed beta. Finally, regarding the closed beta, you can guarantee your access by completeing the storytelling site Scars.

War of the Factions Trailer
Closed Beta Content Reveal
Scars Introduction Video

All comments

Commented on 2017-01-20 00:45:32
This link will let you skip alot of the steps and take you directly to sword customizations. From there you get the key in seconds:
https://scars.forhonorgame.com/en-GB/custom.html

If you get a problem later that says Invalid parameters then this worked for me:

for those that are having the invalid parameters issue, try this as it worked for me:

you get the website link which is - <9c05>http://forhonor.ubisoft.com/game/en-(YOUR COUNTRY)/beta-redeem/

example for me, it showed up as en-AU . I just changed it to en-GB and registered for the beta successfully.
Edit: en-US does not work.

https://www.reddit.com/r/forhonor/comments/5ow3pa/...
Commented on 2017-01-20 01:01:14
"Sorry, this experience is not available in your territory.
For more For Honor content please visit the official website"

And if I change the url it gives me its css parameters ha...
Commented on 2017-01-20 01:48:48 In reply to crookedmind
Posted by crookedmind
"Sorry, this experience is not available in your territory.
For more For Honor content please visit the official website"

And if I change the url it gives me its css parameters ha...
I think US is shout out of this beta so if you are from there you are sol. That's what I gathered from reddit.
Commented on 2017-01-20 02:04:38
*shut out. Damn spelling. :)
Commented on 2017-01-20 02:24:34
Yea.. this "scars" website is not available to US users. Whatever that is. I did get a key through a user from one of said territories. Adding that through the redemption website still appeared to work.
Commented on 2017-01-20 09:30:52 In reply to asdfg
Posted by asdfg
This link will let you skip alot of the steps and take you directly to sword customizations. From there you get the key in seconds:
https://scars.forhonorgame.com/en-GB/custom.html

If you get a problem later that says Invalid parameters then this worked for me:

for those that are having the invalid parameters issue, try this as it worked for me:

you get the website link which is - http://forhonor.ubisoft.com/game/en-(YOUR COUNTRY)/beta-redeem/

example for me, it showed up as en-AU . I just changed it to en-GB and registered for the beta successfully.
Edit: en-US does not work.

https://www.reddit.com/r/forhonor/comments/5ow3pa/...
i typed SWE and SE doesnt work :/
Commented on 2017-01-20 09:43:31 In reply to Sath
Posted by Sath
i typed SWE and SE doesnt work :/
Typing en-gb worked for me even though I'm in Sweden. It said en-NORDIC first I think.
Commented on 2017-01-20 09:49:48
I just took en-US instead lol
Redeemed the code so just got to wait for the instructions for beta start.

Thx!
Commented on 2017-01-20 17:28:40 In reply to Sath
Posted by Sath
I just took en-US instead lol
Redeemed the code so just got to wait for the instructions for beta start.

Thx!
Lol nice, we murican now!

You're welcome.
Commented on 2017-01-20 19:40:10 In reply to asdfg
Posted by asdfg
Lol nice, we murican now!

You're welcome.
I am a "murican" imposter son lol

Vikings>samurai>>>>>>>>>>>>>>>>knights

Cant wait to use dual wield viking :D
Commented on 2017-01-20 23:25:11
Sucks that all the cool new classes are not in the beta. I want to play as the Valkyrie, ffs :P
Commented on 2017-01-21 08:12:18 In reply to Megido
Posted by Megido
Sucks that all the cool new classes are not in the beta. I want to play as the Valkyrie, ffs :P
For me its the berserker or whatever th class is called, the dual wielder. And Valkyrie is my second.

I still hope they introduce other factions later on, spartans, mongols...etc.
Commented on 2017-01-21 10:50:09
My nippon steel folded 10 000 times will cut through all yo asses. :)

I wanna try as many factions as possible though.
Commented on 2017-01-21 11:17:04 In reply to asdfg
Posted by asdfg
My nippon steel folded 10 000 times will cut through all yo asses. :)

I wanna try as many factions as possible though.
Obviously i'm gonna try all the characters, but to me the Japanese faction is the most boring one. Katana so over hyped, give me a zweihänder any day or some classic old sword & board ;)

I really wish the vikings were better designed, and perhaps a bit more inspired by...you know, real vikings.

Game looks rad though, gonna be fun to try it out :)
Commented on 2017-01-21 12:07:39
with 6 maps included in the beta, I wonder what the final size is going to be!?
Commented on 2017-01-21 16:29:04 In reply to Megido
Posted by Megido
Obviously i'm gonna try all the characters, but to me the Japanese faction is the most boring one. Katana so over hyped, give me a zweihänder any day or some classic old sword & board ;)

I really wish the vikings were better designed, and perhaps a bit more inspired by...you know, real vikings.

Game looks rad though, gonna be fun to try it out :)
you mean the horned helmets arent real? fuck i have been deceived!

lol

I want one without helmet so i can make one look like Kratos/Ragnar/me hahaha :P
Commented on 2017-01-21 16:35:05
Wll i mean a more reasonable outfit for the vikings would be chain mails, leather armor and gambesons rather than like...belts :P
Commented on 2017-01-21 19:36:38 In reply to Megido
Posted by Megido
Wll i mean a more reasonable outfit for the vikings would be chain mails, leather armor and gambesons rather than like...belts :P
Should be all conan like :P

But yeah, actual armor/clothing would be more fitting than shirtless.
Commented on 2017-01-22 00:45:43
System reqs looks very reasonable:

MINIMUM

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX660/GTX750ti/GTX950/GTX1050 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon HD6970/HD7870/R9 270/R9 370/RX460 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 4GB
Resolution: 720p@30FPS
Video Preset: Low
VSync: Off

RECOMMENDED

Resolution: 1080p@ ~60FPS
Video Preset: High
VSync: Off
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2500K | AMD FX-6350 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX680/GTX760/GTX970/GTX1060 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon R9 280X/R9 380/RX470 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 8GB
Commented on 2017-01-23 04:52:29
Meh. I used a header forwarder and got it to load, but it sticks at 100%. Fuck it.
Commented on 2017-01-25 00:56:44
For those of you worrying (no one) I actually just got invited via email without needing the code, so... yay.

About the game


What's up?
  • Sdarts
    Sdarts @MikeManiac61: Daredevil Season 3 will probably come next year, given how The Defenders ended. (4 Hours ago)
  • nostradamus
    nostradamus @b0vril: less tires on my gut and more POW. (5 Hours ago)
  • MikeManiac61
    MikeManiac61 @droezelke: My question is when the next season coming? That is the only Marvel (Superhero series) I'm looking forward to. (5 Hours ago)
  • b0vril
    b0vril how much* (5 Hours ago)
  • b0vril
    b0vril @nostradamus: How xp do you gain? (5 Hours ago)
  • nostradamus
    nostradamus i love my bike comute to work and back everyday. meager 7 miles. (5 Hours ago)
  • b0vril
    b0vril I stopped watching Daredevil mid season 2. I Found it very tedious. (6 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories