WII Monday, July 7, 2008 | 11:22 PM

Japan Expo: Wii games

Japan Expo: Wii games

Japan Expo again, with a short montage of the few Wii games available on the showfloor... and the people playing them, of course. They jumped, danced, ran and giggled on We Cheer and Wii Family Trainer, and for those who might be interested in purchasing them, beware, you'll look just like this :)


No Comment
Download: WMV | MP4 | AVI

All comments

Commented on 2008-07-07 23:55:49
Those look pretty fun. Especially the running game
Dunno how the cheerleading will fly, but I guess any game similar to Samba De Amigo can't go wrong, especially aiming for girls
Commented on 2008-07-08 08:19:58
They're still making Wii games? That new Zelda better be good.
Commented on 2008-07-08 13:39:44
Oke that was mildly disturbing.
Commented on 2008-07-08 19:13:10
who plays this shit....ooohh yeah NON gamers.

this kind of thing makes me sick.
its only made whgit the intention of making money and nothing more.
these kinda game are made without love ,care,and creativity.
Commented on 2008-07-08 21:33:36 In reply to hotkirby
Posted by hotkirby
who plays this shit....ooohh yeah NON gamers.

this kind of thing makes me sick.
its only made whgit the intention of making money and nothing more.
these kinda game are made without love ,care,and creativity.
You're right. Doing something different from what games have been for decades is a money making scheme and not at all a risk
I'm sure fun and creativity is the last thing Nintendo has ever thought about
Commented on 2008-07-08 21:40:23
How is it creative when in your first post you compared it to another game years prior, or the fact that all the games shown require the same thing as games in arcades across America. All they did was add visuals.

That said, I wouldn't play any of these given the price.
Commented on 2008-07-09 01:50:48
Do you even own a Wii


I get really tired of defending this system on Gamerysde, I should just give up. I'm convinced no one on this site even owns the system aside from myself. Every Wii video is just the same thing
Commented on 2008-07-09 02:58:23
Damn! There's nothing particularly offensive to me about a family-friendly Wii game, but I'm allergic to ultra-casual games...
Commented on 2008-07-09 06:04:19
I'm pretty sure Nintendo doesn't need you to defend their console, nor do they care that people are "bashing" it.
Commented on 2008-07-09 14:24:59 In reply to Tinks
Posted by Tinks
You're right. Doing something different from what games have been for decades is a money making scheme and not at all a risk
I'm sure fun and creativity is the last thing Nintendo has ever thought about
well if you think waving you arms like your trying to jerk of 2 guys at the time is creative then yeah.

the only realy good wii games i have almost dont even use the sensor bar(i dont have metroid but thats the only game that makes good use).


most of this kind of games replace button bashing by,waving your arms or things like that.
the only game i realy injoyed on my wii where:zelda;super smash bross',resident evil 4'the godfather;and super mario galaxy.
Commented on 2008-07-09 18:56:56
I can't believe I'm going to say this, but the cheerleader game looks fun.

What's up?
  • AndreasZ94
    AndreasZ94 Red dead redemption 2 could be a huge plus for Scorpio because it wont be on pc (2 minutes ago)
  • Phaethon360
    Phaethon360 But with how MS is moving now, I think I'd much rather just get their games (what few there seem to be) on PC. I think it's an improvement overall since it grows the base, but Scorpio itself dunno. (11 minutes ago)
  • Phaethon360
    Phaethon360 Honestly with 4K blu-ray alone (Scorpio should have it as One S does) puts it miles ahead of the Pro to me. VR and performance that should have been optimized on reg PS4 to begin with isn't appealing. (12 minutes ago)
  • AndreasZ94
    AndreasZ94 For MS im sure state of decay 2 is gonna be good but sea of thieves and Crackdown 3 could go either way (13 minutes ago)
  • AndreasZ94
    AndreasZ94 And Sony no longer having the power advantage so they need to rely on their exclusives like they used to with ps3 (15 minutes ago)
  • AndreasZ94
    AndreasZ94 This E3 is gonna be really interesting with MS having the better hardware but need to prove they have a variety of big exclusive games as well... (16 minutes ago)
  • Melmoth
    Melmoth i would think MS started work on scorpio before the ps4pro talk started (45 minutes ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories