TRAILER | X360, PS3, PC Thursday, October 27, 2011 | 1:42 PM

New trailer for The Run

New trailer for The Run

Need For Speed: The Run will be released next month and Electronic Arts just sent us this whole new 1080p trailer of the game. We will of course post our own gameplay footage as soon as we get our copy.

Trailer

All comments

Commented on 2011-10-27 15:50:09
That top picture looks so wrong, if you know what I mean ;)
Commented on 2011-10-27 16:28:32 In reply to plmko
Posted by plmko
That top picture looks so wrong, if you know what I mean ;)
I was going to say the same thing XD

00:56 Did he just kick a car to push it away?!
Commented on 2011-10-27 18:17:21
Haha ... game looks fun. The concept is also good
Commented on 2011-10-27 19:37:09 In reply to supercomputer
Posted by supercomputer
Haha ... game looks fun. The concept is also good
Too bad it plays like shit. There's a demo out so go ahead and try it. Do yourself a favor and get last years NFS Hot Pursuit if you want a game like this. Much better game.
Commented on 2011-10-27 20:06:46
Yeah last year game was pretty popular never played it though. This will be good as well I am sure
Commented on 2011-10-28 04:15:26
Looks good,i need to try the demo again to see if it was just me sucking or perhaps i just chose the wrong ride.
Commented on 2011-10-30 22:53:04
Awesome pic, looks like what cops usually enjoy doing, right on the hood too those pervs.
Commented on 2011-10-30 22:54:02
Cops probably saying "what is this?, what is this?" as he is "searching" lol

If you ever whatched Eddie Murphy's Raw you would understand...

About the game


What's up?
  • GriftGFX
    GriftGFX *seller's remorse (4 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX One of the most famous cases of seller a remorse I can think of is James Cameron selling Terminator.. For one dollar (4 Hours ago)
  • Megido
    Megido @GriftGFX: The books are very different from the games, yes. (4 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Despite assuming the books are MUCH better.. CDPR's shitty writing didn't make me want to read the books. (6 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Dammit.. I was like, wait, no.. I don't want to start a Witcher discussion. It's just standard seller's remorse stuff. (6 Hours ago)
  • MikeManiac61
    MikeManiac61 @Megido: That's what I did. Never heard of the books until the game came out. Zapkowsi should be happy, I've bought all of the books so far. (6 Hours ago)
  • asdfg
    asdfg @Megido: oh I see. Cheers. (7 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories