X360, PS3 Tuesday, March 20, 2007 | 11:27 AM

One Pirates of The Caribbean 3 image

One Pirates of The Caribbean 3 image

Disney Interactive just sent us this image from Pirates of the Caribbean: At World's End, the game from the movie with the same name of course. For a movie adaptation, it looks quite good.


All comments

Commented on 2007-03-20 11:38:03
My kid will love it, no matter how shit it is
Commented on 2007-03-20 11:51:09
I want to see the movie rather to play it...but good for youngers that like this stuff :)
Commented on 2007-03-20 11:52:21
Background looks ok but nothing special, kinda King Kong like. Is it just my eyes or have they just pasted a low-res photograph onto the model to use as his face?
Commented on 2007-03-20 11:58:18
The Screen has been retouched beyond belief, just look Depp legs and hands. Anyway, I never bother with movide based games, they are all shit except perhaps King kong which was OK
Commented on 2007-03-20 12:04:20
Looks okay for a movie game. But probably a game to avoid.
Commented on 2007-03-20 12:05:12 In reply to alimokrane
Posted by alimokrane
I never bother with movide based games, they are all shit except perhaps King kong which was OK
As Barbossa says "agreed!"
Commented on 2007-03-20 12:48:08 In reply to alimokrane
Posted by alimokrane
Anyway, I never bother with movide based games, they are all shit except perhaps King kong which was OK
Fine, I'll take the bait :)

GoldenEye! Also Rogue Leader, KOTOR, Jedi Knight. And the Spiderman games and the Hulk Destruction one on Xbox were ok. And Riddick on Xbox was fantastic.
Commented on 2007-03-20 12:58:38 In reply to Sath
Posted by Sath
As Barbossa says "agreed!"
Riddick, Batman on the nes :D turtles in time (not a movie but close enough) E.T ..... joke ;)
Commented on 2007-03-20 13:44:34
May i add Goldeneye to that as well :D
Commented on 2007-03-20 14:16:14
Riddick is the only movie-game I can say is actually good. But the others I have seen...is bad, except King Kong as well for the 360.

I have yet to play Riddick...damn you MS with your damn BC updates.
Commented on 2007-03-20 14:39:07
I think they tried to hide the aliases.
Commented on 2007-03-20 15:06:29 In reply to Zomoniac
Posted by Zomoniac
Background looks ok but nothing special, kinda King Kong like. Is it just my eyes or have they just pasted a low-res photograph onto the model to use as his face?
Yeah it looks like they've done so.. Last time i saw that, was in Goldeneye on the Nintendo 64.. Im not sure if they've used in any other games exept for that one, so plz fill in the list..:P
Commented on 2007-03-20 16:27:59
Poor, low-res character textures...

I bet this game will be crap though
Commented on 2007-03-20 17:08:11
http://image.com.com/gamespot/images/2007/077/revi...
Check out this brilliance!

Is that a seam in the sky texture???
Commented on 2007-03-20 20:39:38 In reply to Dench
Posted by Dench
http://image.com.com/gamespot/images/2007/077/reviews/933119_20070319_screen001.jpg
Check out this brilliance!

Is that a seam in the sky texture???
ahahahaha, holy crap it is.
Commented on 2007-03-20 20:47:02
Calm down, it's still in development.

Talk about judging a book by it's cover.

Anyway, yes, most games based on movies are shite, but give them a chance at least. There are people sat there making this game, they MIGHT, just might be inspired to make something people want to play.

Also, I remember getting the last LotR:RotK on Xbox and however crappy it was, I still enjoyed it and completed it with all the characters... shocking I know.
Commented on 2007-03-20 22:18:12
Hah, it looks like they just CTRL + V'ed his face on there.

About the game


What's up?
  • nostradamus
    nostradamus holy fuck [url] (2 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Maybe I should turn all-chat back on: [url] (7 Hours ago)
  • KORNdog
    KORNdog @GriftGFX: i've been on about 7 types of anti depressants in the last 5 years. lol. it's anecdotal, but they work. they just usually come with some shitty side effect. (9 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Now with that said.. there's no cure. Most of these disorders are poorly understood, as is brain chemistry. And people like Chris Cornell were being treated. But results vary. Better than a sugar pill (9 Hours ago)
  • KORNdog
    KORNdog i'd always recommend Prozac over a sugar pill. lol (9 Hours ago)
  • KORNdog
    KORNdog @GriftGFX: that's why i said "can" there are instances of people having better results from a placebo than that of legit medication. i never said it was a replacement for it though. (9 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Medicine is heavily skewed towards evidence here. We make pharmaceutical companies jump through hoops to prove efficacy and safety. *Not* with perfect results.. but it's pretty good. (9 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories