FIRST 10 MINUTES | X360, PC Saturday, July 6, 2013 | 9:50 AM

Our videos of Dark

Our videos of Dark

Dark is now available and it probably won't be remembered by the end of the month. It is a stealth action game which puts you in the shoes of a cel shaded and poorly detailed amnesic vampire. The beginning of the adventure doesn't seem really exciting, the main character being as stiff as a broomstick and as charismatic as an oyster. The game's AI seems poor overall and the developers tried to make up for it by putting a huge number of enemies in each room, making progress a real pain from what we've seen. Powers can be upgraded to give Eric more chances of survival but we didn't play enough to see if it made things more interesting. Check out our videos to see if there's anything for you in this new vampire story.


The First 5 Minutes
The next 5 Minutes
Gameplay#1
Gameplay #2
Gameplay #3

All comments

Commented on 2013-07-06 12:47:15
Yep, i was full of hope for this game, unfortunately its very disappointing.
Commented on 2013-07-06 14:23:03
Man, not since blood omen 2 have I seen such wooden animation.
Commented on 2013-07-06 14:36:00 In reply to KORNdog
Posted by KORNdog
Man, not since blood omen 2 have I seen such wooden animation.
lmao
Commented on 2013-07-06 15:23:34 In reply to KORNdog
Posted by KORNdog
Man, not since blood omen 2 have I seen such wooden animation.
Nah, "Amy" takes the cake for wooden animations in a video game. That games costs $10 and it's still $9.50 overpriced!
Commented on 2013-07-06 16:05:34 In reply to Loakum
Posted by Loakum
Nah, "Amy" takes the cake for wooden animations in a video game. That games costs $10 and it's still $9.50 overpriced!
And this game costs $45 and is $44.99 overpriced. I think this is worse. Lol
Commented on 2013-07-06 17:42:40
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2013-07-06 17:48:43 In reply to GangStarr
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2013-07-06 17:54:30 In reply to KORNdog
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2013-07-06 17:59:38 In reply to GangStarr
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2013-07-06 18:20:37
This message is in "Boulet Time" (TM), If you still *really* want to see it, click here

Commented on 2013-07-06 20:31:49
Will collecting Boulet Times (TM) get you something for free, like groupons ? 2 grownups fighting over games...
Commented on 2013-07-06 22:44:18
What is this game?I never knew this game was even coming out soon,any commercials at least anyone?
Commented on 2013-07-06 22:53:13 In reply to SplitTongue
2 grown ups? More like Grown ups 2.
Commented on 2013-07-08 23:55:27
don't say bad stuff about ps games or else KORNblindassfanboydog will flip the table.
Commented on 2013-07-09 00:20:40 In reply to LuoSKraD
Man, talk about being late to the party.

Btw, 3/10 from eurogamer. Yeah, it's shit. I'm kinda curious to see if it's shit as my current worst game of the year, "ride to hell: retribution". Surely not?

About the game


What's up?
  • Moonwalker
    Moonwalker @KORNdog: Speaking of Spiders, I finished Technomancer yesterday. Fun game but dragged down by WAY too much backtracking and lack of different locations. (55 minutes ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker @KORNdog: I'm not far enough into the game yet but I heard the game world is very interesting and full of great quests with multiple choices. Those kinda things sound great to me. (57 minutes ago)
  • KORNdog
    KORNdog i honestly think they'd do better making something on a smaller scale. like an isometric action RPG. that spiders (developer) could do with going that direction too. (1 Hour ago)
  • KORNdog
    KORNdog @Moonwalker: it just looks like a typical game from them to me. like they bit off more than they can chew and the results are just mediocrity across the board. (1 Hour ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker @KORNdog: the facial animations are bullshit yes, animations in general are passable, combat isn't nearly as bad as I expected though. The world so far has been great, very very nice indeed. (2 Hours ago)
  • KORNdog
    KORNdog @Moonwalker: it still looks all kinda of garbage though. lol (2 Hours ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker tearing was horrible, not to mention loading times. Plus it really doesn't look too bad either. Trees and foliage swaying in the wind, nice lighting. Good job PB. course all the jank is still there :) (2 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories