VIDEO | X360, PS3 Friday, December 11, 2009 | 8:32 AM

Resident Evil 5 DLC videos

Resident Evil 5 DLC videos

Capcom released these two videos of the Mercenaries Reunion mode, to be included in the next Downloadable content of Resident Evil 5 released mid February on Xbox Live and PSN.

Chris Warrior
Download: WMV | MP4 | AVI
Sheva Folklore
Download: WMV | MP4 | AVI

All comments

Commented on 2009-12-11 08:56:41
Currently playing this with a friend on CoOp its such a laugh :D love it

Not watched these trailers yet BUT are they doing something with the mansion? just the announcement on Gametrailers(yeah yeah eww) showed a picture of Chris and Jill with the staircase behind them from Resi 1 ? was that nothing more than a bullshit tease ?
I would love a remake (again yeah...) using the current engine with CoOp would be brilliant

AND REMAKE 2 USING SAME THING! god i love 2 but it never got the love the first one did :(
Commented on 2009-12-11 10:04:38
so, will those be available in the Gold Edition?
Commented on 2009-12-11 11:06:44
K just watched the traielrs and... well what doe sit show us a "clock" for a timed mode and "very bad clothes"
...awesome :'(
Commented on 2009-12-11 12:55:01 In reply to UrbanRats
Posted by UrbanRats
so, will those be available in the Gold Edition?
Yup. The gold Edition will have EVERY DLC that was released.
Commented on 2009-12-11 16:54:39 In reply to alimokrane
Posted by alimokrane
Yup. The gold Edition will have EVERY DLC that was released.
i got the normal edition for VERY cheap so me dont mind :)
Commented on 2009-12-11 18:08:03
Is Sheva supposed to be little red riding hood? Looks more like a stripper on a themed night or something :P

Anyway, capcom is the face of shitty DLC.
Commented on 2009-12-11 19:52:11 In reply to Megido
Posted by Megido
Is Sheva supposed to be little red riding hood? Looks more like a stripper on a themed night or something :P

Anyway, capcom is the face of shitty DLC.
agreeed.
Commented on 2009-12-11 22:57:13
shiva yes, chris sorry no his whole bring out the gimp costume just dont do it for me

About the game


What's up?
  • GriftGFX
    GriftGFX Battlefield 4 + g-sync is disgustingly smooth after playing Far Cry 4 for a while :D (2 Hours ago)
  • W4RLORD
    W4RLORD @scoobs0688 True, still gonna get it on both PS4 and PC though. Can't wait for the expansions for it! (4 Hours ago)
  • scoobs0688
    scoobs0688 @W4RLORD: in the end its still a ps3/360 game up-ressed. It looks great at night, but ya... not exactly the best looking game ever. (4 Hours ago)
  • W4RLORD
    W4RLORD Damn, pretty disappointed about the aliasing in the videos of GTA V on PS4 I have seen. (5 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX It makes me wonder how the PS4 version will cope and if they will optimize the PC servers w/ any of the same magic that makes it work. (5 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX @aphex187: PS2 is a CPU hog is all.. but only when the player count gets high. Empty zones run awesome on my 980. (5 Hours ago)
  • aphex187
    aphex187 @GriftGFX: Heh, very doubtful (5 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood Be there "tomorrow" morning at 8:01 am CET for our verdict on Sunset Overdrive and our direct feed videos. (3 Weeks ago)
  • Driftwood
    Driftwood The Sunset Overdrive Livestream will be on Oct. 20 at 9:30 pm CET (4 Weeks ago)
  • Game2k
    Game2k You can watch all GamesCom 2014 press conference on GSY. (> 3 Months ago)
  • Game2k
    Game2k Watch all E3 conferences here at Gamersyde. We'll news them 15 min. before they go live. (> 3 Months ago)
  • BlimBlim
    BlimBlim Big update of the game pages, it's now much simpler to find videos and images of a game :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood 4 videos added to our Left Behind Review. Spoiler free obviously. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood PC video of the TitanFall beta now up. Incoming X1 footage. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories