XBOX Wednesday, October 5, 2005 | 1:29 AM

Slowing to a craw... again.

Slowing to a craw... again.

As you have surely noticed, we had to shut down forums, comments and visitor count temporarily due to the amount of users connected to Xboxyde. These features are back for the next six hours, but then we'll have to put them down again. Enjoy it till it's up, and see you tomorrow !


All comments

Commented on 2005-10-05 01:42:33
No more updates today?
Commented on 2005-10-05 01:43:49
Ahhhhhhh!!!!!!! Where's my Top Spin 2! Ahhhhhhhh!!!! O well.
Commented on 2005-10-05 01:49:27 In reply to tenniswack88
2kgames didn't allow us to shoot. Yeah, you can throw your tomatoes NOW :p

vspectra06> we're back in 5-6 hours.
Commented on 2005-10-05 01:53:02
Good stuff guys, thanks.

I hope MS shows some more PDZ... now!
Commented on 2005-10-05 01:54:57 In reply to Th3Tru7h
Posted by Th3Tru7h
Good stuff guys, thanks.

I hope MS shows some more PDZ... now!
You bet your ass ;)
Commented on 2005-10-05 01:56:46
What about Ghost Recon?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!
Commented on 2005-10-05 02:01:37
Hey guys, be patient, Blim will take dozens of videos soon. HD videos :D
Commented on 2005-10-05 02:04:40
i cant watch your videos, do you no why
Commented on 2005-10-05 02:05:23
Ah, yeah. I hope you guys get some HD PGR3 vids. I've seen one, but I"d like to see more. =P
Commented on 2005-10-05 02:07:14 In reply to mattsy
Did you install the xvid codecs properly ?
Commented on 2005-10-05 02:09:53
you guys kick ass, #1 360 site around these parts, hell yeah!!!
Commented on 2005-10-05 03:01:11
Wheres Ghost Recon damn it?!

DAMN YOU SNOOPERS!!!!

lmao, jk bro... :)
Commented on 2005-10-05 03:05:56
Huhu, I can't tell for sure, but I think it'll be on the show in a few hours. And if so, I know someone who'll bring you some damn good videos ;)
Commented on 2005-10-05 03:08:26 In reply to Snoopers
Posted by snoopers
Did you install the xvid codecs properly ?
i think so
Commented on 2005-10-05 03:14:44 In reply to Snoopers
Posted by snoopers
Huhu, I can't tell for sure, but I think it'll be on the show in a few hours. And if so, I know someone who'll bring you some damn good videos ;)
Okay kewl, but what show are you talking about?
Commented on 2005-10-05 10:24:16 In reply to Critx
... X05 ?
Commented on 2005-10-05 11:06:45
what's "X05"?
Is that somekind of new kitchen cleaner or something?



(just kidding) ;-)
Commented on 2005-10-05 15:07:35 In reply to Critx
Posted by Critx
Wheres Ghost Recon damn it?!

DAMN YOU SNOOPERS!!!!

lmao, jk bro... :)
Where is it damn it?

What's up?
  • Megido
    Megido @Tinks: Worried that the internet is gonna run out of ctrl+c, ctrl+v? (5 minutes ago)
  • Tinks
    Tinks so glad I pre ordered Pyre :D [url] (7 Hours ago)
  • Loakum
    Loakum @KORNdog: You have a moral compass now? My gawd, what have happened to you in my year absence? (7 Hours ago)
  • KORNdog
    KORNdog Where i'm from that makes you the dickhead, but please, carry on, it's entertaining. (9 Hours ago)
  • KORNdog
    KORNdog You have stuck your fingers in your ears and said "i don,t care what you think" like some child, and then told HIM he was being insulting while calling HIM a dickhead. (9 Hours ago)
  • KORNdog
    KORNdog @droezelke: because while grift has been disgreeing with you and providing a counter argument to your claims (9 Hours ago)
  • Loakum
    Loakum @nostradamus: Oh wait..that was droezelke's essay I read. I got it wrong, because...I'm fucking crazy man. lol ^_Q (10 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories