Bande-Annonce PC

Dévoilé fin 2018, The Falconeer de Tomas Sala et Little Chicken Game a depuis trouvé un édtieur et c'est donc Wired Productios qui nous annonce que ce RPG aérien et fantasy arrivera en 2020 sur PC. Aperçu en images et trailer dans la news.



Take Flight with The Falconeer, Coming to PC in 2020

Wired Productions Team Up with Independent Developer Tomas Sala to Bring the Airborne Ocean-World Fantasy Aerial Combat RPG to Life and to Gamescom


Watford, UK - August 14, 2019 –– Award-winning publisher, Wired Productions and accomplished independent developer Tomas Sala, are delighted to announce The Falconeer – an ocean-world fantasy aerial combat RPG. Combining classic dog fighting mechanics and acrobatic twists and turns with an awe-inspiring open environment and bestiary of fantastic enemies in land, sea, and air, The Falconeer is set to take flight in 2020.

Set above The Great Ursee, prospective players can take their armed aerial mounts in third person to the skies as a Falconeer, an airborne warrior equipped with devastating ranged weaponry, to explore a bleak and hauntingly beautiful world, filled with wonderous locations and warmongering rival factions vying for the mysterious secrets hidden at the Ursee's unfathomable depths.

“The moment we saw The Falconeer, Tomas’ passion and dedication stood out and we knew we wanted to bring it to the Wired family,” said Leo Zullo, Managing Director, Wired Productions. “The Falconeer’s stunning art style and ambitious design speak volumes about his individual talent as a developer and we’re delighted to be supporting The Falconeer to market.”

"Building worlds is my passion, creating epic landscapes and hidden stories within… just waiting to be found. I want future Falconeers to fight for the Ursee world I’m creating, to risk everything in breathtaking battles to understand its secrets,” said Tomas Sala, the sole developer of The Falconeer. “I’m delighted to have joined forces with Wired Productions, to have secured the future survival of the Ursee and to join a line-up of stunning games with a publisher who understands my vision.”

This new partnership reflects Wired’s commitment to support creative ideas from truly talented and innovative developers, to help bring their game to market.

Media and influencers will be able to go hands on with The Falconeer at Gamescom, by appointment, at the Wired Productions booth, c-050, in Business Hall 2.2, alongside the portfolio of other Wired Production titles on showcase.

For more information, visit http://www.thefalconeer.com or follow the game now to receive future updates on Facebook https://www.facebook.com/thefalconeer or Twitter <53a0>https://twitter.com/falconeergame.

6 images

  • The Falconeer prendra son envol en 2020 - 6 images
  • The Falconeer prendra son envol en 2020 - 6 images
  • The Falconeer prendra son envol en 2020 - 6 images
  • The Falconeer prendra son envol en 2020 - 6 images
  • The Falconeer prendra son envol en 2020 - 6 images
  • The Falconeer prendra son envol en 2020 - 6 images

Key Art

  • The Falconeer prendra son envol en 2020 - Key Art
A propos du jeu
Plateformes
PC XBSX
Edité par
Wired Productions
Developpé par
Little Chicken G...
Patreon

135 $ de 400 $ par mois

Quoi de neuf ?
  • reneyvane

    reneyvane L'effet de taille & de moins d'IP = l'éditeur se mèle +en+ développement, il test +en+, reboot, retire le jeu à son studio. Le moindre bide ou succès d'un jeu récent = report pour plagier ou corriger. (il y a 20 Heures)

  • reneyvane

    reneyvane Mécaniquement +éditeurs sont gros +acquiert d'IP +acquiert d'IP en doublons +Ils doivent veiller faire +bénéficer en N+1 et +tu reboot et reportes les jeux & les délais de sortie s'allonge... (il y a 21 Heures)

  • reneyvane

    reneyvane réduction du nombre de grosse IP, qui concentre l'essentiel du CA, au point ou l'éditeur à tellement peur qu'un jeu se loupe, qu'ils multiplient les tests en interne et n'héssite + à rebooter le jeu. (il y a 1 Jour)

  • reneyvane

    reneyvane @SweeneyTodd: Oui et c'est aussi parfois lié à la nécéssité d'hérité d'un nouveau moteur développé en parallèle d'un autre jeu mais tu as quand même une augmentation chez les grands éditeurs d'une ... (il y a 1 Jour)

  • SweeneyTodd

    SweeneyTodd @reneyvane: l'allongement des devs est une tendance globale malheureusement! Soit on revient à des jeux moins gros, soit on patiente...le leak d'Insomniac était très intéressant là-dessus! (il y a 1 Jour)

  • reneyvane

    reneyvane ...améliore l'IA de la police et le spoiler de la carte ? Ca ne dit pas à quel point tel lieu sera ou non exploité pour l'histoire ou des trucs annexes. En outre, le leak =Annulation version PS4/One ? (il y a 1 Jour)

  • reneyvane

    reneyvane @GTB: Le report de GTA6 à cause du leak est étrange ? On apprenait qu'il y aurait une héroine Latina, une police + coriace et on voyait la carte ? Finalement, l'héroine est toujours là, chaque GTA ... (il y a 1 Jour)

  • Driftwood

    Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Le live commence d'ici 30 minutes, voici le lien GSY [url] et celui de Twitch [url] (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Le stream via Twitch, ici : [url] (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Le stream maison ce sera ici : [url] (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)

Aussi sur Gamersyde

Notre vidéo Xbox Series X de MotoGP 24

  • Mardi 14 mai 2024
  • davton

GSY Review : INDIKA

  • Jeudi 2 mai 2024
  • Driftwood

GSY Review : Endless Ocean Luminous

  • Mardi 30 avril 2024
  • davton