X360 Wednesday, August 13, 2008 | 12:58 PM

Velvet Assassin images

Velvet Assassin images

Gamecock released these images of Replay Studios' Velvet Assassin, which seem to have slipped to December this year on PC and Xbox 360.


All comments

Commented on 2008-08-13 15:20:39
I wondered if they modeled the chick completely >.<
Commented on 2008-08-13 16:34:54
looks better than last time though that isn't saying much. I generally don't enjoy games with nazis anyway so i won't play this.
Commented on 2008-08-13 18:01:40
doesnt look great tbh. i cant imagine a game as dark as splintercell, if not darker, working without night vison goggles.
Commented on 2008-08-13 21:46:27
this years vampire rain. YAY!
Commented on 2008-08-13 21:47:24
I am the opposite...I love games with Nazis and will look forward to playing this ;)
Commented on 2008-08-13 22:02:48 In reply to Nonexistinghero
Posted by Nonexistinghero
I wondered if they modeled the chick completely >.<
Her shoulders are too sharp!
Commented on 2008-08-14 00:30:38
hmmm this one is looking better and better every time i see it, cant wait to see it in motion.
Commented on 2008-08-14 18:04:46
havent enough germans died already.
i mean i, think if you count the kills germans made in ww2 and how many germans are killed in games......

ontopic.

the game looks empty.
Commented on 2008-08-14 20:08:15
I can almost make out the nipples! BRING IT ON BABY!
Commented on 2008-08-15 19:25:25 In reply to broman
Posted by broman
I can almost make out the nipples! BRING IT ON BABY!
lol. (tries turning down gamma)

About the game


What's up?
  • Moonwalker
    Moonwalker @droezelke: Yep, absolutely no reason for me at all to get one right now. I'm good with Zelda on Wii U. If Mario had been a launch title though....... lol. (1 Hour ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker this year because this was clearly going to be Sony's year, but then MS announced Scorpio and Mario Odyssey was announced. But next year should be fine, no big purchases planned, haha. (1 Hour ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker I told myself when PS4 had just released that I was gonna get one when Uncharted 4 came out, but when it came out I borrowed my brother's PS4 and finished it. So I was then planning on getting one (1 Hour ago)
  • droezelke
    droezelke @Moonwalker: For Mario you have time until September. :-) (1 Hour ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker I realize I'm going to need a PS4 for that and the plan is to get one next year. Just can't be this year with Scorpio, a new TV and probably a Switch for Mario too, lol. (1 Hour ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker A JRPG like Ni No Kuni 2, Tales of series, Star Ocean even though the latest is bad. Not just JRPG either, games like Nioh, Nier etc (1 Hour ago)
  • Moonwalker
    Moonwalker @asdfg: Nah not those turn based JRPGs. Combat needs to be real time for me in any RPG. I just can't get into turn based battles. (1 Hour ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories