DEVELOPER DIARY | X360, PS3, PC Tuesday, September 11, 2012 | 4:09 PM

Dishonored: Immersion

Dishonored: Immersion

Bethesda has released the second developer documentary of Dishonored. In this video the team talks about the creative process that allowed them to build the world and characters of Dunwall.

Doc #2 - Immersion (EN)
Doc #2 - Immersion (FR)

All comments

Commented on 2012-09-11 17:03:43
Everything about this looks phenomenal!

Serious candidate to GOTY!
Commented on 2012-09-11 19:38:04
I don't know what it is, but for some reason this game just doesn't jump out at me.
Commented on 2012-09-11 19:45:56 In reply to b0vril
Posted by b0vril
I don't know what it is, but for some reason this game just doesn't jump out at me.
Same here, something about it doesnt make me go "i have to play it". And this is the sort of gameplay style and character i usually like lol.
Commented on 2012-09-11 19:46:32 In reply to IRAIPT0IR
Posted by IRAIPT0IR
Everything about this looks phenomenal!

Serious candidate to GOTY!
Yup, best looking game coming out this year imo. I have 3 games on pre-order and this is easily my most anticipated. I just hope i'm done with borderlands 2 so i can really get stuck in.
Commented on 2012-09-11 20:00:07
OMG, these artworks are outstanding!!!
Commented on 2012-09-11 20:01:24 In reply to Sath
Posted by b0vril
I don't know what it is, but for some reason this game just doesn't jump out at me.
+1
Posted by Sath
Same here, something about it doesnt make me go "i have to play it". And this is the sort of gameplay style and character i usually like lol.
+1
=
2

Dont get it at all, artstyle aint my shit
Commented on 2012-09-11 20:16:21 In reply to GeRaLTo
Posted by GeRaLTo
Dont get it at all, artstyle aint my shit
But math is...:-)
Commented on 2012-09-11 20:20:48 In reply to KORNdog
Posted by KORNdog
Yup, best looking game coming out this year imo. I have 3 games on pre-order and this is easily my most anticipated. I just hope i'm done with borderlands 2 so i can really get stuck in.
You got 3 games preordered and I got 3 games lined to be traded for this lols.
Commented on 2012-09-12 08:14:41 In reply to Sath
Posted by Sath
Same here, something about it doesnt make me go "i have to play it". And this is the sort of gameplay style and character i usually like lol.
Posted by b0vril
I don't know what it is, but for some reason this game just doesn't jump out at me.
That makes the 3 of us. Im trying to love it but for some reason its not happening for me, why??
Commented on 2012-09-12 08:36:42
For some reason this video and the last one have really bad sound when played on my popcorn hour, every few seconds the sound drops out for about 2 seconds :(
Commented on 2012-09-12 08:52:14
Even this game looks great, I would prefer new Thief game. But I hope this will deliver the same mood and style of gameplay.
Commented on 2012-09-12 17:46:47 In reply to Xiong_Warriorzz
Posted by Xiong_Warriorzz
That makes the 3 of us. Im trying to love it but for some reason its not happening for me, why??
Probably because you guys have questionable taste?

Who knows...
Commented on 2012-09-12 20:24:30
Thats like saying an opinion is a fact.I actually think this game looks and plays like garbage.It feels like something from the 90's lol.
Commented on 2012-09-12 20:46:24 In reply to OGNeckleather
Posted by OGNeckleather
Thats like saying an opinion is a fact.I actually think this game looks and plays like garbage.It feels like something from the 90's lol.
This all post makes no sense whatsoever, better stop posting man.
Commented on 2012-09-12 22:22:13 In reply to IRAIPT0IR
Posted by IRAIPT0IR
Probably because you guys have questionable taste?

Who knows...
"taste" is for pansies.
Commented on 2012-09-12 22:29:48 In reply to b0vril
Posted by b0vril
"taste" is for pansies.
Yup, "smell" is the manliest of senses...

About the game


What's up?
  • Driftwood
    Driftwood @Moonwalker: sincerely sorry for your loss, I'm so sad to hear that. :( (17 Hours ago)
  • alimokrane
    alimokrane nothing I can say that will make you feel better right now but all I can tell you is it becomes bearable with time. Hang in there mate. (22 Hours ago)
  • alimokrane
    alimokrane @Moonwalker: I havent posted in a while but I feel like I must. I am really really sorry for your loss man :( I lost my dad to cancer two years ago and I felt exactly like you felt. There is ... (22 Hours ago)
  • HR2
    HR2 @Moonwalker: I'm terribly sorry for you loss, Moonwalker. I can only imagine how devastating it must for you. my condolences. may God rest her soul (2 Days ago)
  • Tinks
    Tinks OWL has been really good so far (3 Days ago)
  • droezelke
    droezelke Trump is not welcome in London. First time in modern history that a president of the US is shunned by their biggest 'ally' (3 Days ago)
  • nostradamus
    nostradamus this post from today seems poignant, give it a read sometime: [url] (4 Days ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories