Rumoour: Midway Battlestations Demo (multiplayer) coming within 2 weeks

anm8rjp
anm8rjp
Since 6547 Days
OK this is only a rumour, but this guy on Xbox Live mentions that he has heard that Midway Battlestations is going to have a demo on LIVE in the next two weeks.

Doesn't sound too far fetched. Pretty believable. We'll see if this pans out. Multiplayer... hmmm.
In reply to
LEBATO - IS WRONG
LEBATO
Since 5971 Days
Good, a thread in which I can change topic and bring something up.

According to Che Chou Chou we'll be getting some Forza info this coming Friday in a pitpass report after having absolutely no info on the game for.....well, it's hard to count but ~2.5 months.

"By the way, people, Friday update will talk about something new in Forza 2."--Chou Chou

http://forums.forzamotorsport.net/forums/2/36331/S...

But knowing his crappy way of working, it's probably nothing big at all. (they leave that for pubs/sites).
In reply to

Where the crap is Shenmue 3 SEGA? Scrap that thing called Shenmue online and finish the Shenmue epic story on 360!

kenshin2418 - Junior Detective
kenshin2418
Since 5825 Days
Che over hypes everything. Could be a Ball in a Cup mini game, and he would over hype it like its the best thing since sliced bread
In reply to

LIES AND SLANDER!

LEBATO - IS WRONG
LEBATO
Since 5971 Days
Posted by kenshin2418
Che over hypes everything. Could be a Ball in a Cup mini game, and he would over hype it like its the best thing since sliced bread
Yup.
In reply to

Where the crap is Shenmue 3 SEGA? Scrap that thing called Shenmue online and finish the Shenmue epic story on 360!

LEBATO - IS WRONG
LEBATO
Since 5971 Days
BTW, I don't know if you people have noticed, but now you can't simply register for the Forza Motorsport boards;

"The administrator has disabled new account creation. Please check back later - or email the administrator - to see if it is possible to register."

LOL, the flames have risen too high over there.
In reply to

Where the crap is Shenmue 3 SEGA? Scrap that thing called Shenmue online and finish the Shenmue epic story on 360!

roxwell - PuS3Y
roxwell
Since 5798 Days
Maybe that's just for you Lebato ;)
In reply to

Take one 360, add some chopped PS3, stir in some Wii, a sprinkling of DS Lite. Enjoy :)

lukasblue
lukasblue
Since 5596 Days
Posted by roxwell
Maybe that's just for you Lebato ;)
lol
In reply to

hd-dvd games hd-dvd games hd-dvd games

LEBATO - IS WRONG
LEBATO
Since 5971 Days
Posted by roxwell
Maybe that's just for you Lebato ;)
I doubt it, try it yourself.
In reply to

Where the crap is Shenmue 3 SEGA? Scrap that thing called Shenmue online and finish the Shenmue epic story on 360!

roxwell - PuS3Y
roxwell
Since 5798 Days
Yep, your right. Cowards!
In reply to

Take one 360, add some chopped PS3, stir in some Wii, a sprinkling of DS Lite. Enjoy :)

lukasblue
lukasblue
Since 5596 Days
well i am in
In reply to

hd-dvd games hd-dvd games hd-dvd games

LEBATO - IS WRONG
LEBATO
Since 5971 Days
Posted by lukasblue
well i am in
Because you have been in for some time now.
Posted by roxwell
Yep, your right. Cowards!
I guess Che just wants to take it easy at work, or maybe he's preparing for the new info on Friday???
In reply to

Where the crap is Shenmue 3 SEGA? Scrap that thing called Shenmue online and finish the Shenmue epic story on 360!

Acert93 - Mr. Bad Cop
Acert93
Since 5820 Days
New FM2 interview up, with a focus on the new leaderboards.
In reply to

Optimusv2 said: "Gun for the 360 has better graphics than both Halo 3 and Gears of War"

LEBATO - IS WRONG
LEBATO
Since 5971 Days
Ok that was "OK" I guess.

I'd like to have more info on the single player, on physics, damage, cars included, will there be more rims, spoilers and bodykits?
In reply to

Where the crap is Shenmue 3 SEGA? Scrap that thing called Shenmue online and finish the Shenmue epic story on 360!

GriftGFX - He can also<br>ban your ass!
GriftGFX
Since 5849 Days
There are bodykits in Battlestations Midway?! ;)

I actually was sorta hoping this game would be something of a sleeper hit, but I her the original developer folded and Eidos got someone else to take over their project--doesn't sound very promising. Looks decent though and I like the idea..looks better than Blazing Angels atleast.
In reply to
LEBATO - IS WRONG
LEBATO
Since 5971 Days
Ok, a demo of BattleStations Midway will be coming to Live, who knows when but I got this e-mail from Gamespot (newsletters).

"Tune in for a live, exclusive interview with the Battlestations: Midway developers and get a sneak peek of the game before its Xbox 360 demo release."

A demo is always appreciated.
In reply to

Where the crap is Shenmue 3 SEGA? Scrap that thing called Shenmue online and finish the Shenmue epic story on 360!

You have to be logged in to post in this forum!
Patreon

$154 of $400 per month

What's up?
  • nostradamus

    nostradamus gsyde workin' on the clock. great content. (2 Weeks ago)

  • nostradamus

    nostradamus massive downgrades coming from the staples achieved w/ the Halo 3 sandbox/physics, with Dice/BField it should never be a trade-off, ony thing they should be trading its engine if it isnt up 3 the job (6 Weeks ago)

  • nostradamus

    nostradamus Halo keeps being this Sonic title bait & switch "will their next title be able to Look up par with its current gen counterparts"? Never. Even Halo 4 who was pretty good on Campaign suffered from (6 Weeks ago)

  • nostradamus

    nostradamus tech? I dunno, go get some insight of Activision (the good input, not the misogyny), all they COD devs make evident generation leaps tech-wise. Do they keep being the same core IP? I think so. (6 Weeks ago)

  • nostradamus

    nostradamus so Halo must be thet bottomb of the barrel FPS to keep its identity. Add some negligible subsurface scattering reflections or some other tech only possible now and call it the day copy/pasting the ol (6 Weeks ago)

  • b0vril

    b0vril yea but, would it be halo then? (6 Weeks ago)

  • nostradamus

    nostradamus engines. I mean, If you can have a PS3 Ratchet & Clanck that looks like a vaseline ps3 game, and a PS5 Ratchet&Clack that looks like a goddamn next-gen game, why can't Halo Evolve - Ugly FPS Seal™ (6 Weeks ago)

  • Driftwood

    Driftwood Another (French) livestream today at 2:30 CEST but you're welcome to drop by and speak English. I will gladly answer in English when I get a chance to catch a breath. :) (> 3 Months ago)

  • Driftwood

    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)

  • Driftwood

    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)

  • Driftwood

    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)

  • Driftwood

    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)

  • Driftwood

    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)

  • Driftwood

    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)

Also on Gamersyde

We previewed Sherlock Holmes Chapter One

  • Thursday, September 16, 2021
  • Driftwood

The First 30 Minutes of Lost in Random

  • Thursday, September 16, 2021
  • Driftwood

Our thoughts on Aragami 2

  • Wednesday, September 15, 2021
  • Driftwood