Alone in the Dark 5 - Central Dark Trailer

Sath - Missed the<br>hay
Sath
Inscrit depuis 7455 Jours
En réponse à

*A New Form of Change*

alimokrane
alimokrane
Inscrit depuis 7519 Jours
Apart from the very bland textures, there are some ABSOLUTELY BRILLIANT gameplay ideas in the game ... outstanding even. if the gameplay is as varied as this trailer shows then I really couldnt care less about the graphics. I cant wait for May
En réponse à

NARUTO/AVATAR are the best anime EVER!!!
Bring on LOST ODYSSEY & CRY ON!

Phaethon360 - Mr Pant<s>s</s>ies
Phaethon360
Inscrit depuis 7434 Jours
Agreed, but I doubt a May release. But I doubt everything's release.
En réponse à

If I haven't banned you atleast once, I'm not doing my job.

alimokrane
alimokrane
Inscrit depuis 7519 Jours
Posté par Phaethon360
Agreed, but I doubt a May release. But I doubt everything's release.
They confirmed it was coming out in May Phaethon. so that's locked up now

Anyhow, another interesting Interview and preview from eurogamer
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=91...
En réponse à

NARUTO/AVATAR are the best anime EVER!!!
Bring on LOST ODYSSEY & CRY ON!

alimokrane
alimokrane
Inscrit depuis 7519 Jours
Posté par alimokrane
They confirmed it was coming out in May Phaethon. so that's locked up now

Anyhow, another interesting Interview and preview from eurogamer
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=91...
Just to comment on something about the interview. I had no idea the game was being done in episodes! so we'll get to play the game like a season of a TV show which I must say is a brilliant idea!

I have to say, the game is REALLY surprising me! they are definately trying to evolve the gameplay which is always Welcome!
En réponse à

NARUTO/AVATAR are the best anime EVER!!!
Bring on LOST ODYSSEY & CRY ON!

szaromir
szaromir
Inscrit depuis 7345 Jours
Wow, that seems very cool. We haven't got such a game combining action and adventure elements for such a long time.
En réponse à

"That just happened 'cause that was awesome" - Randy Pitchford, Gearbox

LEBATO - IS WRONG
LEBATO
Inscrit depuis 7711 Jours
Well yeah, the graphics are really underwhelming and unlike what they first showed, surprise!

Gameplay looked reasonable though.......
En réponse à

Mods, stop changing my SIG! I'm going to end up banning you!

TheBeagle
TheBeagle
Inscrit depuis 7194 Jours
The only thing that I didn't like was the animation. It was very jarring to me.
En réponse à

Strange memories on this nervous night in Las Vegas. Has it been five years? Six? It seems like a lifetime.

LEBATO - IS WRONG
LEBATO
Inscrit depuis 7711 Jours
Posté par TheBeagle
The only thing that I didn't like was the animation. It was very jarring to me.
Yeah, that too.
En réponse à

Mods, stop changing my SIG! I'm going to end up banning you!

Jin187
Jin187
Inscrit depuis 7333 Jours
Just watched the trailer, the game looks fantastic in the gameplay department. Very surprised by how good this looks.
En réponse à

Street Fighter 4... Believe.

Il faut etre identifie pour participer au forum !
Patreon

135 $ de 400 $ par mois

Quoi de neuf ?
  • reneyvane

    reneyvane @MadDemon: Le rêve évidemment mais ça dépend peut être de si RDR3 est ou non en développement et si une version physique et NextGen de RDR2 pourrait rapporter gros ? (il y a 2 Jours)

  • MadDemon

    MadDemon @reneyvane: moi je veux une maj next gen de RDR2 😔 (il y a 2 Jours)

  • reneyvane

    reneyvane Rockstar déployera aujourd'hui ( Jeud 18/6) une mise à jour gratuite sur tout les supports permettant d'upgrader GTA-5 PS4/One/Windows à la version NextGen de 2022. [url] (il y a 3 Jours)

  • MadDemon

    MadDemon @Driftwood: ah mince 😁 ca n'empêche que saros est top 👌 (il y a 4 Jours)

  • Driftwood

    Driftwood @MadDemon: mais GTB joue à Returnal, il est sur PC. ;) (il y a 4 Jours)

  • MadDemon

    MadDemon Je le préfère (au contraire de beaucoup d'autres) a returnal. (il y a 4 Jours)

  • MadDemon

    MadDemon @GTB: persévére GTB le jeu en vaut vraiment la chandelle (je parle de saros). Je l'ai fini en presque 40h et jai vraiment adoré (il y a 4 Jours)

  • Driftwood

    Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Le live commence d'ici 30 minutes, voici le lien GSY [url] et celui de Twitch [url] (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Le stream via Twitch, ici : [url] (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Le stream maison ce sera ici : [url] (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)

Aussi sur Gamersyde

Nos vidéos PC de Soulframe

  • Vendredi 19 juin 2026
  • Driftwood

Présentation de Over the Hill

  • Mercredi 17 juin 2026
  • Driftwood