face2papalocust Mon petit doigt me dit qu'on va se bouffer un paquet de jeu fini au pipi à la fin de l'année (il y a 4 Heures)
reneyvane @Blackninja: A l'instar de sortir au moins un dernier Zelda en fin de vie d'une console pour sortir au début son remaster, ils vont sortir GTA6, 5 ans & 6 mois après les sorties des PS5 & XboxSeries. (il y a 15 Heures)
CraCra @Blackninja: limite mieux comme ca, je trouve la date pas si mal. PAr contre ca va faire mal pour les exam de juin ^^ (il y a 22 Heures)
GTB @Blackninja: Je vous demande de vous arrêter ! :p (il y a 22 Heures)
Blackninja @GTB: et Expédition 33 à toute ses chances pour le GOTY 😎 (il y a 22 Heures)
GTB @Blackninja: Maintenant que c'est dit, ça va être le floriilège d'annonces de dates pour les autres. (il y a 22 Heures)
Blackninja GTA pour les 26 Mai…2026 [url] (il y a 23 Heures)
Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)
Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)
Good men don't need rules.
I'm rubber you're glue...
One ring of death to rule them all.
PC videos :Intel Core i5, OC 3.32 Ghz, 8 Go RAM, Windows 7 64, Nvidia Geforce GTX 670 Gainward OC
Pour 2013 : GTA V et une console next-gen ?
Par contre j'ai peur que ce soit le genre de feature qui disparaît sur console parce qu'on est que des Kazuals sur console, c'est bien connu. :/
"Zoey ?"
Et je vais encore me retrouver à zoner sur Forza 5 !
Pour 2013 : GTA V et une console next-gen ?
Je suis pas encore décidé sur le fait que je la prenne pour Noël ou plus tard. Peut-être qu'un cashback pour Noël m'aidera à me décider ? Ou l'annonce que sur Forza y'a des nouveaux modes plus typé "course" que "vitrine commerciale pour BMW".
Pour 2013 : GTA V et une console next-gen ?
The Dreadful Unit #16 ;)
GTA V, BF4, XBOX ONE, Watch_Dogs, Titan Fall, Spark, The Division, The Crew .... Gagnant euromillions, Vacances à vie
" Il a voulu prendre l'aile, mais il s'est fait couper l'aile " © Hervé Matoux
“There are two things no man will admit he can’t do well: drive and make love." Stirling Moss
Pour 2013 : GTA V et une console next-gen ?
viens je suis impatient, mais http://www.youtube.com/watch?v=PsJtoVBhmbw&feature...
The Dreadful Unit #16 ;)
GTA V, BF4, XBOX ONE, Watch_Dogs, Titan Fall, Spark, The Division, The Crew .... Gagnant euromillions, Vacances à vie
http://www.edge-online.com/features/project-cars-t...
Just €25,000 will buy you a senior manager’s position in Slightly Mad’s World Of Mass Development, plus a couple of advertising hoardings and liveries, and access to a patching schedule that alters the makeup of Project Cars daily. With 80,000 backers investing anything from €10 to €25,000 for access to early builds of Project Cars, the studio now has an army of QA testers and advocates, and their influence is shaping a game that already does things Gran Turismo and Forza Motorsport never have.
Long before Double Fine’s Kickstarter-altering success with Broken Age, Slightly Mad built its own portal – its World Of Mass Development, or WMD – and gave every backer access to development builds as well as a line to the studio through its forums. When Project Cars’ new physics model was patched in several months ago, universal community approval convinced the team within hours that it was on the right track. When one backer said a certain car’s bumper might be too angular, the error was fixed the next day. “With WMD, we don’t have to develop in the dark for two years and hope our decisions pan out,” says creative director Andy Tudor. “We come from the mod scene, where people go onto forums and talk, so we wanted to have that two-way communication with players.”
Taking so much feedback from so many is Slightly Mad’s way of building a sim racer that does everything for everyone. Already it has made enough cars and tracks to cover karting events, road racing, touring car, oval racing and Formula One. When the game is finished, those fragments will be stitched together into a career calendar you can explore as you please, whether that’s taking the usual zero-to-hero route from Mini Cooper to Bugatti Veyron, or racing three years of F1 seasons in the same car. Along the way, you’ll drive in rain and snow on tracks with full day/night cycles, compete in 64-player races online, and challenge friends through a version of the Autolog-style system Slightly Mad helped create for Shift 2: Unleashed.
“We’re going to provide you with all the tools and all the options you need to dial it into whatever kind of experience you want and whatever motorsport you’re into,” says Tudor. “You can make it more like Need For Speed if you want, or a full sim. Everyone complained our AI was too aggressive, so we opened up all our AI sliders so you can tune it how you like. This is the players’ game. We’re building a sandbox, and all those settings and options will make it into every version, not just PC.”
Those settings are the selling point that should help the game spread beyond its committed players-cum-investors. If you want the game to feel like OutRun, we’re told, it will. Handling models, opponent AI and steering are all highly customisable, with single settings to make sweeping changes, and more in-depth toggles and sliders buried deeper in the game’s litany of menu screens.
The games to beat are Gran Turismo and Forza, Tudor believes, and Project Cars’ pitch is a list of features ripped from both with a promise to better them, plus its own innovations. It’s only the car count where Polyphony and Turn 10 take the lead, with GT’s endless Nissans and Forza’s boutique supercars outnumbering Project Cars’ roster a dozen times over. But in every other respect, Project Cars is ready to challenge the format-exclusive racers. Its physics system is flexible enough to handle everything from a go kart to an F1 car, weather and daylight dramatically impact racing, and it covers more motorsports than Forza, despite having fewer vehicles.
Slightly Mad has Wii U and PC all to itself, since specialist racers tend to focus on one form of motorsport, but on PS3 and 360 the game’s greatest strength is as a force for change. Forza can’t afford to ignore F1 or dynamic weather in a space it will share with Project Cars, and Gran Turismo’s ancient AI routines seem half asleep compared to Project Cars’ murderous automotive bullies. And then there’s the promise of team management, pit stops as dynamic as the real thing, and that unprecedented connection with the community. Succeed or fail, Slightly Mad’s crowdfunding experiment looks set to shake up a genre Turn 10 and Polyphony have developed conservatively for a decade.
Pour 2013 : GTA V et une console next-gen ?
mais clair qu'il donne envie
The Dreadful Unit #16 ;)
GTA V, BF4, XBOX ONE, Watch_Dogs, Titan Fall, Spark, The Division, The Crew .... Gagnant euromillions, Vacances à vie
Pour 2013 : GTA V et une console next-gen ?
Pour 2013 : GTA V et une console next-gen ?
"Zoey ?"
Pour 2013 : GTA V et une console next-gen ?
http://youtu.be/YcnO5TbpsMc
Edit : Pas tout à fait le même tracé je crois, plus compliqué/intéressant dans FM1 peut-être.
"Zoey ?"
Wisconsin (ROAD AMERICA)
Derby (DONINGTON)
Rouen (LES ESSARTS)
Badenring (HOCKENHEIM)
Besos (CATALUNYA)
Zin Ding (ZHUHAI)
Anhalt (OSCHERSLEBEN)
Florence (MUGELLO)
Milan (MONZA)
Sakitto (SUZUKA)
Belgian Forest (SPA)
Northampton (SILVERSTONE)
Bologna (IMOLA)
Loire (LE MANS)
California Raceway (WILLOW SPRING)
AZURE COAST
CALIFORNIA HIGHWAY
Connecticut Hill (WATKINS GLEN)
Barthurst (MOUNT PANORAMA)
SUMMERTON
CHESTERFIELD
TEST TRACK
http://youtu.be/YcnO5TbpsMc
Edit : Pas tout à fait le même tracé je crois, plus compliqué/intéressant dans FM1 peut-être.
@ Fundream :
Oh pétard, oh pétard, oh pétard !!!!!! je pensais pas qu'il y avait autant de circuits. Vivement.
Pour 2013 : GTA V et une console next-gen ?
En plus on pourra modifier les livrées, bref, comme Forza. Plus j'en lis plus je suis séduit.
Sinon j'ai lu qu'il pourrait sortir au 1er trimestre 2014 sur PC. Mais bon je me demande si ça ne serait pas plutôt plus tard. Du coup sur One je ne l'attends pas avant 2015. L'attente sera longue. Il faudra bien que je me mette un autre jeu de caisse sous la dent pour patienter !
Pour 2013 : GTA V et une console next-gen ?