Trailer PS4 Xbox One PC

The Dark Pictures - Man of Medan, the first installment of the anthology series from Bandai Namco and Supermassive Games will launch in early 2019. Today, a new trailer reveals The Curator voiced by Pip Torrens who contrary to other characters will be present in each experience planned for the series. This key character is an omnscient observer of the player's progression and choices who will drop enigmatic hints without interfering.

nostradamus
nostradamus
Commented on 2018-10-31 21:06:08
really liked the popcorn slasher horror on until dawn, will buy!
In reply to
Loakum
Loakum
Commented on 2018-11-01 00:06:33
Well I be dang, I gotta gree with the blind as a bat Owl on this one. That classic campy 80's horror feel is awesome!
In reply to
GunsnSwords
GunsnSwords
Commented on 2018-11-02 08:08:08
interesting trailer. mo-cap looks great. UE4 ftw!!
In reply to
nostradamus
nostradamus
Commented on 2018-11-02 12:17:27 In reply to GunsnSwords
Posted by GunsnSwords
interesting trailer. mo-cap looks great. UE4 ftw!!
it really does.

without the indepth its kinda hard, but trailer wise they acheived what they wanted in Until Dawn with this new engine, and lets hope its way better on base ps4, like... not a slideshow some of the time.
In reply to
About the game
Platform
PC PS4 XBOXONE
Published by
Bandai Namco Ent...
Developed by
Supermassive Games
Patreon

$224 of $400 per month

What's up?
  • MikeManiac61

    MikeManiac61 @jmd749: Think i'm gonna try the demo out to see what the fuss is about. It looks fun and cartoony. (16 Hours ago)

  • jmd749

    jmd749 @der_ton: Yeah, I took a chance and got it on sale for £10, but I would have gladly paid £15. :) (20 Hours ago)

  • der_ton

    der_ton yeah even the Supraland demo had alot to offer. It's on my wishlist now. (2 Days ago)

  • jmd749

    jmd749 I am hooked on Supraland, finding every nook and cranny. Proper OCD stuff. :) (2 Days ago)

  • MrWhite

    MrWhite Inject it into your veins? [url] (3 Days ago)

  • Tinks

    Tinks @Loakum: yeah. They finally portray Peter Parker properly in this one (3 Days ago)

  • nostradamus

    nostradamus INJECT THIS RIGHT INTO MY VEINS [url] damn timming with RE2make, they won't make a new HD Remaster of RE3, but i WANT IT! (3 Days ago)

  • Driftwood

    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)

  • Driftwood

    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)

  • Driftwood

    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)

  • Driftwood

    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)

  • Driftwood

    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)

  • Driftwood

    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)

  • Driftwood

    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)

Also on Gamersyde

Our PS4 Pro videos of Dragon Quest Builders 2

  • Tuesday, July 16, 2019
  • Driftwood

We previewed The Surge 2

  • Friday, July 12, 2019
  • Driftwood

Our Xbox One X videos of Sea of Solitude

  • Friday, July 12, 2019
  • Driftwood