mipon
mipon
Inscrit depuis 7407 Jours
Posté par INDIGO
Is the Chromehounds demo on the EU Marketplace?
Yup sure is, if you need a postcode give me a shout ;)
En réponse à
INDIGO
INDIGO
Inscrit depuis 8293 Jours
Why does every region have it but the U.S.? That's laaaaame.
En réponse à
tomchoucrew
tomchoucrew
Inscrit depuis 7905 Jours
Table tennis demo will come and a second one for Test Drive Unlimited too ;)
En réponse à

http://www.xboxygen.com

Scarface
Scarface
Inscrit depuis 7577 Jours
Posté par tomchoucrew
Table tennis demo will come and a second one for Test Drive Unlimited too ;)
When?
En réponse à
tomchoucrew
tomchoucrew
Inscrit depuis 7905 Jours
We don't know but TT demo has been annonced by Major Nelson "very soon" and the second démo for Test Drive Unlimited is mentioned in the last xbox newsletter.
En réponse à

http://www.xboxygen.com

0onar
0onar
Inscrit depuis 7563 Jours
cloning clyde is up :)
seems intressting
En réponse à
docLEXfisti
docLEXfisti
Inscrit depuis 7709 Jours
I cannot believe it - the SAINTS ROW demo was just available on the European Marketplace from 19:30 until 19:44 (it now is 20:51 over here).

They pulled it. Why, oh Microsoft why do you have to tease us that much?

greetz from Vienna
En réponse à

the only tyrant I accept is my inner voice

docLEXfisti
docLEXfisti
Inscrit depuis 7709 Jours
it was approx. 900MB and popped up in the "Featured Downloads" section
En réponse à

the only tyrant I accept is my inner voice

0onar
0onar
Inscrit depuis 7563 Jours
dang!!!! are you sure? this sucks, i cant wait to play the game
En réponse à
deftangel - Hot stuff!
deftangel
Inscrit depuis 7459 Jours
Posté par docLEXfisti
it was approx. 900MB and popped up in the "Featured Downloads" section
Wow really? Compared to the file size I saw that's tiny!

Strange though as it was scheduled for August 1st.
En réponse à
INDIGO
INDIGO
Inscrit depuis 8293 Jours
I was just playing the Saints Row demo (the one I bought) and while it usually signs me out of Live when I play, it suddenly logged me on mid-game. So yeah, maybe they are getting it ready to go.
En réponse à
docLEXfisti
docLEXfisti
Inscrit depuis 7709 Jours
regarding the Saint's Row demo: German MS-dude Boris Schneider-Johne (once a very respected man), said it was a mistake, the demo is still scheduled for Aug. 1st . . ...
En réponse à

the only tyrant I accept is my inner voice

0onar
0onar
Inscrit depuis 7563 Jours
DOA 4 demo is up :)
En réponse à
roxwell - PuS3Y
roxwell
Inscrit depuis 7539 Jours
Galaga Up.
Table Tennis demo from 1 pm (bst) today?
One week till SF2 :)
En réponse à

Take one 360, add some chopped PS3, stir in some Wii, a sprinkling of DS Lite. Enjoy :)

Fanboy=Ban boy.

Panzer83
Panzer83
Inscrit depuis 7526 Jours
Side note, you can get the Saint's Row demo for 5 bucks at Best Buy (USA) and that pretty much covers the down on pre-ordering from them. So basically you're not actually paying for the demo just to reserve the game for all you whiners.
En réponse à

New rule: If you don't have an HDTV then you cannot comment on the graphics of X-Box 360 games.

Isomac
Isomac
Inscrit depuis 7358 Jours
Ninety Nine Nights demo out :)
En réponse à
tomchoucrew
tomchoucrew
Inscrit depuis 7905 Jours
Dead Rising Webisode 3 is out, and a demo soon ;)
En réponse à

http://www.xboxygen.com

Sheps
Sheps
Inscrit depuis 7532 Jours
Saints Row Demo Out Tomorow!
En réponse à
tomchoucrew
tomchoucrew
Inscrit depuis 7905 Jours
Yep, 18h GMT.
En réponse à

http://www.xboxygen.com

Slabs
Slabs
Inscrit depuis 7621 Jours
Saint's Row demo is available in the US
En réponse à
roxwell - PuS3Y
roxwell
Inscrit depuis 7539 Jours
Saints Row demo is up!

Look out for my Sven :)
En réponse à

Take one 360, add some chopped PS3, stir in some Wii, a sprinkling of DS Lite. Enjoy :)

Fanboy=Ban boy.

greenlizzard
Inscrit depuis 7532 Jours
Posté par Slabs
Saint's Row demo is available in the US
In Europe too! Downloading right now.
En réponse à
deftangel - Hot stuff!
deftangel
Inscrit depuis 7459 Jours
Posté par greenlizzard
In Europe too! Downloading right now.
How big is it? The version I had here was ~ 6GB!
En réponse à
roxwell - PuS3Y
roxwell
Inscrit depuis 7539 Jours
Posté par deftangel
How big is it? The version I had here was ~ 6GB!
904.96 MB
En réponse à

Take one 360, add some chopped PS3, stir in some Wii, a sprinkling of DS Lite. Enjoy :)

Fanboy=Ban boy.

deftangel - Hot stuff!
deftangel
Inscrit depuis 7459 Jours
Posté par roxwell
904.96 MB
Blimey, they did some work on that then

The demo I had was the same size as the full game. Obviously they had included the whole city and just cordoned the relevant part off but have stripped off the assests not required now.

Well played Violition
En réponse à
Il faut etre identifie pour participer au forum !
Patreon

135 $ de 400 $ par mois

Quoi de neuf ?
  • reneyvane

    reneyvane @MadDemon: Le rêve évidemment mais ça dépend peut être de si RDR3 est ou non en développement et si une version physique et NextGen de RDR2 pourrait rapporter gros ? (il y a 5 Jours)

  • MadDemon

    MadDemon @reneyvane: moi je veux une maj next gen de RDR2 😔 (il y a 5 Jours)

  • reneyvane

    reneyvane Rockstar déployera aujourd'hui ( Jeud 18/6) une mise à jour gratuite sur tout les supports permettant d'upgrader GTA-5 PS4/One/Windows à la version NextGen de 2022. [url] (il y a 6 Jours)

  • MadDemon

    MadDemon @Driftwood: ah mince 😁 ca n'empêche que saros est top 👌 (il y a 6 Jours)

  • Driftwood

    Driftwood @MadDemon: mais GTB joue à Returnal, il est sur PC. ;) (il y a 1 Semaine)

  • MadDemon

    MadDemon Je le préfère (au contraire de beaucoup d'autres) a returnal. (il y a 1 Semaine)

  • MadDemon

    MadDemon @GTB: persévére GTB le jeu en vaut vraiment la chandelle (je parle de saros). Je l'ai fini en presque 40h et jai vraiment adoré (il y a 1 Semaine)

  • Driftwood

    Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Le live commence d'ici 30 minutes, voici le lien GSY [url] et celui de Twitch [url] (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Le stream via Twitch, ici : [url] (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Le stream maison ce sera ici : [url] (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)

Aussi sur Gamersyde

GSY Preview : Resonance: A Plague Tale Legacy

  • Mardi 23 juin 2026
  • Driftwood

Nos vidéos de Deer & Boy

  • Mardi 23 juin 2026
  • Driftwood