CraCra GTA6 édition standard 80$ et l'ultime 100$ soit +- idem en euro (il y a 4 Heures)
reneyvane @MadDemon: Le rêve évidemment mais ça dépend peut être de si RDR3 est ou non en développement et si une version physique et NextGen de RDR2 pourrait rapporter gros ? (il y a 5 Jours)
MadDemon @reneyvane: moi je veux une maj next gen de RDR2 😔 (il y a 5 Jours)
MadDemon @Driftwood: ah mince 😁 ca n'empêche que saros est top 👌 (il y a 6 Jours)
Driftwood @MadDemon: mais GTB joue à Returnal, il est sur PC. ;) (il y a 1 Semaine)
MadDemon Je le préfère (au contraire de beaucoup d'autres) a returnal. (il y a 1 Semaine)
Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)
Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)

Inscrit depuis 7535 JoursMy comments on this game/machine been good or bad does not mean i like/hate the machine i am not a fan nor a hater, just i have a opinion and wish to share it.
Inscrit depuis 7468 JoursSupport me in my mission to save us from 'the Wretches' and sign the petition to prevent 'Evil Epic' of putting the most annoying creatures ever seen in a video game, in Gears of War 2..!!!
Inscrit depuis 7535 JoursMy comments on this game/machine been good or bad does not mean i like/hate the machine i am not a fan nor a hater, just i have a opinion and wish to share it.
Inscrit depuis 7573 Jours
Inscrit depuis 7535 JoursMy comments on this game/machine been good or bad does not mean i like/hate the machine i am not a fan nor a hater, just i have a opinion and wish to share it.
Inscrit depuis 7474 JoursI want Blue Dragon more than Optimus .... mwah ha ha ha ha ha..
Marumaro for the WIN !!
Inscrit depuis 7614 Jourshttp://www.gamespot.com/users/SimonM7 - AETOA Gamespot
Inscrit depuis 7521 JoursThe next time you sign into Xbox Live, you’ll be prompted for a dashboard update. The update contains:
Improved support for HD video output over VGA, including 1080p resolution
Improved plug and play performance for wired headsets when being used with wireless controllers
Changes made to recently played games list to improve accuracy
This update is being rolled out across the world, so you may not get it exactly at this moment, so be patient.
BLUE DRAON! Shuuuuuuuuuuuuu.....
Inscrit depuis 7458 JoursDark Sector is my most anticipated game ever, and it looks awesome. Can't wait for 2007 and for it's first trailer.
-----------------------------------
*A NEW FORM OF CHANGE*
Inscrit depuis 7596 Jours
Inscrit depuis 7468 Jours:|
Support me in my mission to save us from 'the Wretches' and sign the petition to prevent 'Evil Epic' of putting the most annoying creatures ever seen in a video game, in Gears of War 2..!!!
Inscrit depuis 7535 JoursSANTA HATS YEAH BABY!!!!!!
My comments on this game/machine been good or bad does not mean i like/hate the machine i am not a fan nor a hater, just i have a opinion and wish to share it.
Inscrit depuis 7458 Jours:|
Dark Sector is my most anticipated game ever, and it looks awesome. Can't wait for 2007 and for it's first trailer.
-----------------------------------
*A NEW FORM OF CHANGE*
Inscrit depuis 7458 JoursDark Sector is my most anticipated game ever, and it looks awesome. Can't wait for 2007 and for it's first trailer.
-----------------------------------
*A NEW FORM OF CHANGE*
Inscrit depuis 7468 JoursSupport me in my mission to save us from 'the Wretches' and sign the petition to prevent 'Evil Epic' of putting the most annoying creatures ever seen in a video game, in Gears of War 2..!!!
Inscrit depuis 7535 Joursmy kid thinks there great :D... and the one with the forklift did actually make me laugh out loud, quality austin powers momment :D
My comments on this game/machine been good or bad does not mean i like/hate the machine i am not a fan nor a hater, just i have a opinion and wish to share it.
Inscrit depuis 7905 JoursNOT Available in: Canada, Hong Kong, Japan, Korea, Mexico, Singapore, Taiwan or The United States.
http://www.xboxygen.com
Inscrit depuis 7596 JoursNOT Available in: Canada, Hong Kong, Japan, Korea, Mexico, Singapore, Taiwan or The United States.
Inscrit depuis 7459 JoursNOT Available in: Canada, Hong Kong, Japan, Korea, Mexico, Singapore, Taiwan or The United States.
Inscrit depuis 7459 Jourshttp://www.achieve360points.com/game/mspacman/
Inscrit depuis 7520 JoursThere's nothing like having a few beers and "eating" your "Greens"!
Wii "Friend code" (lol) 4393 6031 1259 1283 add me!
Inscrit depuis 7459 JoursPerhaps it's because people are still on holiday or perhaps they are waiting for a blowout from CES next week.
Inscrit depuis 7524 Jours
Inscrit depuis 7621 Jours
Inscrit depuis 7535 Joursi need some new demos , a mass effect demo :D
My comments on this game/machine been good or bad does not mean i like/hate the machine i am not a fan nor a hater, just i have a opinion and wish to share it.