GTB @BlimBlim: J'me disais bien. En tout cas j'espère que tout va bien pour toi. (il y a 9 Heures)
CraCra @BlimBlim: ouf de retour malgré la chaleur :) et au moins on revoit notre petit BlimBlim (il y a 10 Heures)
BlimBlim Petit downtime ce matin, crash du kernel. Rien de majeur à première vue. (il y a 10 Heures)
reneyvane @CraCra: Désolé, je plaide coupable. (il y a 1 Jour)
CraCra @reneyvane: oui je l'avais posté sur le topic GTA y a 24h, soit 10h avant ton post ;) (il y a 1 Jour)
reneyvane @CraCra: Il n'y aura pas de disque dans la version physique de GTA mais un code PSN ou Xboxlive. (il y a 1 Jour)
CraCra GTA6 édition standard 80$ et l'ultime 100$ soit +- idem en euro (il y a 2 Jours)
Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)
Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)

Inscrit depuis 7523 JoursThey originally had a hand in FLCL too I think
Inscrit depuis 7523 JoursPretty intriguing so far. I'm curious to see how it goes given how long it's been since the show stopped 13 or so years ago
Also diggin on Shimoneta: A Boring World Where the Concept of Dirty Jokes Doesn’t Exist
lol at the title. Pretty funny so far
Inscrit depuis 7523 Jours
Inscrit depuis 7567 Jours
Inscrit depuis 7523 JoursEvery title on here has a count down so you can keep up with when things are coming out---
http://anichart.net/summer
Inscrit depuis 7567 JoursEvery title on here has a count down so you can keep up with when things are coming out---
http://anichart.net/summer
Inscrit depuis 7523 JoursHorrible isn't too bad though
Inscrit depuis 7567 JoursHorrible isn't too bad though
Inscrit depuis 7523 JoursDon't read anything about it, or watch any reviews.
It is awesome and you have to get through the first 18 or so minutes.
I don't know if it'll continue being this good, but I'm curious to see it progress. It may be the best I've seen so far for the summer. Not all is lost!
Inscrit depuis 7523 Jours(prison school)
Inscrit depuis 7439 JoursI only know its filth because I watched it myself (͡ ͡° ͜ つ ͡͡°)
Inscrit depuis 7523 Jours
Inscrit depuis 7439 Jours
Inscrit depuis 7523 Jours
Inscrit depuis 7439 JoursI delved into it.........lewdness maximus
Inscrit depuis 7523 Jours
Inscrit depuis 6427 Jours
Inscrit depuis 7523 JoursShimoneta has taken a weird turn... I feel like it's humor is getting killed slowly after the 1st episode. Anna is just weird
Inscrit depuis 7567 Jours
Inscrit depuis 7439 Jours
Inscrit depuis 7523 Jours
Inscrit depuis 7567 Jours
Inscrit depuis 7439 JoursWent from this
to this
ended up here
Inscrit depuis 7567 JoursI think I'm going to start reading the manga, but somehow don't want to spoil the anime. How is the manga compare to the anime?
Inscrit depuis 7523 JoursI do enjoy the art more in the manga though - I think the anime cheats with the cgi which isn't always the best.
Knowing what happens now and waiting for chapters is a bit brutal and takes away from the show somewhat (you will return to see things animated though)... but I think the anime will cliffhanger at some point well away from catching up with where the story is. Whether you can wait for other seasons to arrive is the question.
The story has been running since 2011 I think, and I don't see the end coming anytime soon.
I think wait to see where this season ends and then go for it. There's no guarantee it'll get a 2nd one even though it's pretty popular.